ALBUMAKTUELLE KENDRICK LAMAR TILBAKE TIL NORGE!

ALBUMAKTUELLE KENDRICK LAMAR TILBAKE TIL NORGE!

Kendrick Lamar er aktuell med det splitter nye albumet «Mr. Morale & the Big Steppers», hans første på hele fem år! I den forbindelse annonsere han «The Big Steppers Tour», sponset av Amazon Music og Rotation. Gjør dere klare til konsert med en av verdens største og mest populære rappere i Telenor Arena 19. oktober!

Support på turneen er Baby Keem og Tanna Leone.

Konserten presenteres i samarbeid med NRJ.

Mer informasjon på www.oklama.com

Billetter i salg fredag 20. mai kl. 10:00.
Bill. kr. 990,- / 805,- / 705,- / 610,- / 510 ,- + avg.

Det er ingen nedre aldersgrense på konserten, men barn under 15 år må være i følge med en voksen (ref. Politiloven i Bærum Kommune).

AMAZON MUSIC: Amazon Music redefinerer lytteoplevelsen ved å gjøre det mulig for kunder å låse opp millioner av sanger, tusenvis av kuraterte spillelister og stasjoner gjennom stemmestyring. Amazon Music gir ubegrenset tilgang til nye utgivelser og klassiske hits på tvers av iOS- og Android-mobilenheter, PC, Mac, Echo og Alexa-aktiverte enheter, inkludert Fire TV og flere. Med Amazon Music har Prime-medlemmer tilgang til annonsefri lytting av 2 millioner sanger uten ekstra kostnad for medlemskapet. Lyttere kan også glede seg over Premium abonnementstjenesten, Amazon Music Unlimited, som gir tilgang til mer enn 90 millioner sanger og de siste nye utgivelsene. Amazon Music Unlimited-kunder har også tilgang til lytteopplevelsen av høyeste kvalitet som er tilgjengelig, med mer enn 90 millioner sanger i High Definition (HD), mer enn 7 millioner i Ultra HD og en voksende katalog med romlyd. Kunder har også gratis tilgang til et annonsestøttet utvalg av toppspillelister og stasjoner på Amazon Music. Hele Amazon Music tilbyr nå et bredt utvalg av podcaster uten ekstra kostnad, og livestreaming i samarbeid med Twitch. Det å engasjere seg i musikk og kultur har aldri vært mer naturlig, enkelt og morsomt. For mer informasjon, besøk www.amazonmusic.com eller last ned Amazon Music-appen.

Rotation er Amazon Musics flaggskip for hip-hop/R&B, som omfatter Rap Rotation og R&B Rotation-spillelistene og -stasjonene, samt setter søkelyset på de beste hiphop- og R&B-låtene fra både nykommere og etablerte artister. Rotation er kuratert av Amazon Musics hiphop- og R&B-eksperter, og er Amazon Musics hjem for den viktigste nye musikken, livestreamene og arrangementene for hiphop- og R&B-fans over hele verden.

Live Nation Norge er landets største konsertarrangør. Vi booker, produserer og markedsfører de fleste konsertene her til lands, alt fra små klubbshow til større arena- og stadionkonserter, samt Tons of Rock, Findings festivalen og Bergenfest. Vårt program har et vidt spenn; det representerer alt fra grensesprengende musikk og nye artister, til det mer etablerte superstjerner og legender. Vi jobber til en hver tid for å tilby publikum det beste; både før, under og etter arrangementene, og garanterer at vi selger billetter gjennom pålitelige billettsalgspartnere. Velkommen til din neste store konsertopplevelse!