WALKING PAPERS TIL JOHN DEE!

WALKING PAPERS TIL JOHN DEE!

Seattle-band med fet, alternativ bluesrock på John Dee 7. oktober! Supergruppa Walking Papers slapp albumet «WP2» tidligere i år, med en besetning bestående av bassist Duff McKagan (Guns N’ Roses/Velvet Revolver), trommis Barrett Martin (Screaming Trees, Mad Season), gitarist/vokalist Jefferson Angell og keyboardist Benjamin Anderson. Musikken på Seattle-bandets andre album er skrevet av Angell og Martin, og produsert av Jack Endino (Soundgarden, Nirvana, Mudhoney) og Martin Feveyear (Mark Lanegan, Kings of Leon, Queens of the Stone Age).

Billetter i salg nå!

– Albumet viser et band som har spilt noen hundre konserter sammen, og kanskje enda viktigere utviklingen av våre låtskriver- og arrangementsferdigheter. Selv om vi fremdeles har våre røtter i blues, soul og classic rock, viser dette albumet frem en mye større variasjon, uttaler Barrett Martin.

McKagan og Martin er ikke med på turneen, men Angell og Anderson får selskap av Nate Daley (gitar), Dan Spalding (bass), Will Andrews (trommer) og Gregor Lothian (saxofon). Selv om McKagan ikke er med i live denne gang, er vokalist Angell storfornøyd med å ha ham med på albumet.

– Han har så mye å gjøre med sine legendariske suksesser at han ikke hadde trengt å jobbe med oss. Men jeg tror vår grasrot-tilnærming har inspirert ham, og minnet ham på hvordan han begynte å spille rock'n'roll i første omgang, sier han.

Bill. kr. 260,- + bill.avg. 18 år leg.

Haddy Maria Sarr

Pressekontakt Digital Marketing Manager

Elise Eriksen Løssfelt

Pressekontakt Head of Marketing

Live Nation Norge er landets største konsertarrangør. Vi booker, produserer og markedsfører de fleste konsertene her til lands, alt fra små klubbshow til større arena- og stadionkonserter, samt Neon, Trondheim Rocks, Vaulen Open Air, Tons of Rock, Findings, Feelings og Bergenfest. Vårt program har et vidt spenn; det representerer alt fra grensesprengende musikk og nye artister, til det mer etablerte superstjerner og legender. Vi jobber til en hver tid for å tilby publikum det beste; både før, under og etter arrangementene, og garanterer at vi selger billetter gjennom pålitelige billettsalgspartnere. Velkommen til din neste store konsertopplevelse!

Fred Olsens gate 1