RUSS TIL OSLO I 2022!

RUSS TIL OSLO I 2022!

Den amerikanske hiphop-stjernen Russ har tatt fullstendig av i USA – og bekrefter nå konsert på Sentrum Scene i 2022.

Billetter i salg fredag 26. mars kl. 18.00.

Den 28-årige rapperen, singer/songwriteren og produsenten Russ går sin helt egen vei, i sitt eget tempo. Og med det har han bevist at han ikke trenger et stort plateselskap i ryggen for å passere 10 milliarder streams eller for å havne på Forbes-listene «30 Under 30» og «30 Under 30 Cash Kings».

Låtene hans har elementer av både hiphop og R'n'B, og stilen hans har blitt beskrevet av Uproxx som «raspy, hardbody rap flow, and lilting, almost drunken singing voice». Atlanta-rapperen har store ambisjoner på egne vegne: «I want to be the best at everything – transcending genres, get the most Grammys, have the most number one singles and number one albums,» uttalte han til XXL. Og til Hot New Hip Hop sa han: «I want to be the biggest, most impactful artist ever in the world. Ever.»

Bill. kr. 320,- + bill.avg. 18 år leg. i hovedsalen. Fri alder på galleriet. Dørene åpner kl. 19.00.