PARTYNEXTDOOR TIL OSLO!

PARTYNEXTDOOR TIL OSLO!

PartyNextDoor har det siste tiåret markert seg som et stjerneskudd å følge med på. Lørdag 26. oktober kommer den Grammy-nominerte singer-songwriteren og produsenten til Oslo for å innta Sentrum Scene!

Billetter i salg fredag 31. mai kl. 10.00

Jahron Anthony Brathwaite er kanaderen bak artistnavnet PartyNextDoor. I krysningspunktet mellom R&B og hiphop, har han låter for enhver anledning: til festen, til hen du møter på festen, til den påfølgende kjærligheten, og til den uunngåelige kjærlighetssorgen.

PartyNextDoor var i 2013 den første til å bli signert på Drakes plateselskap OVO Sound. Med hver utgivelse har PartyNextDoor oppnådd stadig større suksess, og karrieren skøyt særlig i været etter den Grammy-nominerte, trippel platina-sertifiserte singelen «Come And See Me» (feat. Drake) ble utgitt i 2014. I tillegg til å utvikle sitt eget prosjekt har han også skrevet og produsert låter for store navn som Rihanna, Drake og Kanye West.

PartyNextDoor går nå inn i en ny æra med sitt fjerde album PARTYNEXTDOOR FOUR (P4), som er hans mest personlige noensinne.