AS I LAY DYING LEGGER UT PÅ TURNÈ FOR Å FEIRE 20 ÅR!

AS I LAY DYING LEGGER UT PÅ TURNÈ FOR Å FEIRE 20 ÅR!

San Diego-kvintetten As I Lay Dying har oppnådd stor popularitet med sin melodiøse metalcore. Nå annonserer bandet en omfattende europaturné under fanen Two Decades Of Destruction for å feire 20 år.

Rockefeller | Søndag 3. april 2022

Billetter i salg mandag 6. september kl. 11.00.

Det har vært stille på album-fronten, men briljante Shaped By Fire står fortsatt friskt i minnet som et sjangerdefinerende storverk. Distorted Sound Magazine ga plata 10/10 og skrev i sin anmeldelse: (...) the heaviest and most melodic album of the band’s career. Not only this, but the hopeful atmosphere, career-best songwriting and flawless execution make [Shaped By Fire] unarguably the strongest AILD album.

Vokalist Tim Lambesis er glad for å plukke opp fakkelen igjen og har følgende beskjed til fansen: Jeg er utrolig takknemlig for muligheten til å dra tilbake på turné og for den enorme støtten vi har fått med albumet. Da jeg startet As I Lay Dying hadde jeg aldri forestilt meg at vi ville komme så langt. Det har vært en stor del av mitt liv, så det betyr ekstra mye at musikken når ut til så mange mennesker.

Special guests: Dying Fetus + Emmure

Bill. kr. 365,- + bill.avg. 18 år leg.