Få de første tre månedene med Apple TV+ gratis på LG Smart TV

Få de første tre månedene med Apple TV+ gratis på LG Smart TV

Fra denne uken av kan LG Smart TV-eiere underholde seg med Apple TV+ gratis i tre måneder. Kampanjen omfatter alle kompatible LG Smart TV-modeller fra 2016 til 2021. Apple TV+-kampanjen er tilgjengelig for LG TV-eiere som registrerer seg innen 13. februar 2022. Kampanjen utløses ved å følge instruksjonene på skjermen i LG Content Store eller gjennom å klikke på Apple TV+-annonsebanneren på LG TV´s hjem-meny.

Det unike tilbudet gir LG Smart TV-eiere tilgang til hele utvalget av filmer og serier på Apple TV+. Her finner du blant annet de populære seriene The Morning Show med Jennifer Aniston, og The Foundation som bygger på Isaac Asimovs ikoniske bokserie med samme navn. For å skape den beste seeropplevelsen, for de overnevnte seriene og mange flere, kommer LGs Smart TV-modeller med bransjeledende bilde- og lydteknologi. Dette inkludert Dolby Vision IQ og Dolby Atmos, for å sikre den beste totalopplevelsen mens filmer og serier, som er kodet med disse teknologiene, strømmes fra Apple TV+.

For første gang tilbyr Apple TV+ og LG Smart TV en kampanje som ikke bare gjelder nykjøpte TV-er av siste årsmodell, men samtlige kompatible modeller. Merk at tilbudet kun gjelder nye Apple TV+ abonnementer i land der tjenesten er tilgjengelig, og at kampanjen ikke kan kombineres med Apple One eller andre tilbud.

Amelia Saeroum Lee

Pressekontakt PR-kontakt

LG Electronics er en av verdens største leverandører og en innovatør innenfor hjemmeelek-tronikk, hvitevarer og mobil kommunikasjon. Gjennom 117 selskap verden rundt, omsatte LG globalt for 49 milliarder USD i 2011. LG består av fire forretningsområder; Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance, og Air Conditioning & Energy Solutions – og er en av verdens største produsenter av flat-TV, mobiltelefoner, luftvarmepumper, vaskemaskiner og kjøleskap.