Dette ønsker produkteksperten seg til jul

Oslo, 25. oktober, 2021 – «Drøm stort», var det noen som sa. Det gjør i hvert fall LGs produktekspert, som har laget sin egen ønskeliste fylt med hvitevarer. Et side-by-side-kombiskap som produserer store iskuler topper listen, etterfulgt av premium-vinskapet LG SIGNATURE. Dette er tipsene til deg som vil bruke gavebudsjettet på hjemmet.

– Årets drømmeønskeliste er spekket av innovasjon, og passer perfekt for post-pandemi-livet. LG har mange produkter som varmer et hvilket som helst hjerte. Hvem vil vel ikke like et luksuriøst vinskap eller et førsteklasses kombiskap? Årets ønskeliste er full av skatter du bør holde et øye med, sier Mats Haglund, produktspesialist for hvitevarer i LG.

1. Craft Ice Side-by-Side (GSXV90MCDE)

I sommer kom nyheten Craft Ice, et kombiskap som lager store, klare iskuler med en diameter på fem centimeter. Funksjonen er perfekt for dem som vil ta bartenderkunnskapene sine til neste nivå eller for verten som elsker å by på drinker. Ønsk deg det til jul – og briljer på nyttårsfesten. En soleklar nummer én på årets ønskeliste!

2. Vinskap (LSR200W)

Nordmenns interesse for vin øker stadig, og for dem som vil ta det ett steg videre er LG SIGNATURE vinskap den absolutte drømmen. Med optimal mulighet for oppbevaring og lagring tilbyr vinskapet totalt mørke, minimalt med vibrasjoner og en jevn temperatur i tre separate soner, slik at du alltid kan oppbevare røde, hvite og musserende viner på best mulige måte. Vinskapet kan dessuten kobles til LG ThinQ-appen, slik at du kan styre temperaturen fra telefonen.

3. Styler (Speil: S3MFC, svart: S5BB)

Etter flere måneder i kosedressen er det tid for å hente frem finstasen igjen. LG Styler frisker opp klærne mellom vask og minsker krøllene. Perfekt for høytiden. I likhet med vinskapet og LGs øvrige hvitevarer, kan du koble dampskapet til LG ThinQ-appen.

4. Førsteklasses kombiskap (GBB92MCBAP)

LGs kombiskap med kjøler og fryser kombinerer moderne design og smarte funksjoner, samtidig som det bruker minimalt med energi. I dag er det en selvfølge å tenke bærekraft, men man glemmer at gamle husholdningsapparater faktisk kan være verre for miljøet enn å bytte til et nytt.

5. AutoDose-vask (FV96JNS2QA)

En vasknemaskin som automatisk doserer vaskemiddelet? Det blir ikke mer nerdete enn det. Den ultimate gaven for den som ønsker produkter som varer og er innovative, og som tilfører litt ekstra komfort i hverdagen. Auto Dose doserer automatisk rett mengde vaskemiddel og kan selvsagt styres med ThinQ-appen.

6. Slank vask/tørk (CV50V6S2EE)

En kombinert vaskemaskin og tørketrommel er det ultimate valget for deg med et lite bad – eller kanskje den ultimate julegaven? En slank modell som denne får plass i de fleste hjem. Med funksjoner som TurboWash blir klærne rene på under timen. Steam-funksjonen damper dessuten klærne, og reduserer både rynker og allergener.

7. Fryser og kjøleskap (GFM61MBCSF + GLM71MBCSF)

Etter måneder med ensomhet ser nok mange frem til store fester og middager. Før jul og nyttår kan mange oppleve at det er dårligere plass i kjøleskapet. Da er LGs kjøleskap og fryser med ekstra stor plass det ultimate tilskuddet til hjemmet. Skapet er i tillegg stilrent og vakkert, og fullspekket av smarte funksjoner.

Amelia Saeroum Lee

Pressekontakt PR-kontakt

LG Electronics er en av verdens største leverandører og en innovatør innenfor hjemmeelek-tronikk, hvitevarer og mobil kommunikasjon. Gjennom 117 selskap verden rundt, omsatte LG globalt for 49 milliarder USD i 2011. LG består av fire forretningsområder; Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance, og Air Conditioning & Energy Solutions – og er en av verdens største produsenter av flat-TV, mobiltelefoner, luftvarmepumper, vaskemaskiner og kjøleskap.