Pressemelding -

SUPER-SALG! Opp til 70% på Lekmer.no | CARS 2 er her - vinn billetter til gallapremieren!

Nå er oppfølgeren til filmen Cars her - en av Disney Pixars største suksesser - det er premiere for Cars 2! Vi har laddet med en av Nordens største Cars-sortiment med opp til 67% rabatt og du har sjansen til åvinne billetter til gallapremieren + Cars 2-LEGO ! Dessuten fortsetter sommerens SUPER-SALG med opp til 70% på over 1100 produkter.

Vinn billetter til gallapremieren av Cars 2 og Cars 2-LEGO!
Ta sjansen - konkurrer og vinn kinobilletter til gallapremieren av Cars 2 i 3D for fire personer. Et uforglemmelig døgn i hovedstaden fylt av overraskelser for hele familien! Reise til og fra Oslo inngår ikke. Du har også sjansen til å vinne Cars 2-LEGO. Vinn billetter på Lekmer.no til gallapremieren av Cars 2 + Cars 2-LEGO!

Størst på Cars - opp til 67% rabatt!
Handle blant 100-talls Cars-produkter med opp til 67% rabatt. Her møter du favoritter som Lynet McQueen, Bill, Sally og alle de andre nye bekjentskaper som mesterdetektiven Finn McMissile. Vi har fylt på med det beste Cars har å tilby - leker, klær og innredning! Her er en av Nordens største Cars-sortiment med opp til 67% rabatt på Lekmer.no!

Sommerens SUPER-SALG fortsetter!
Sommerens salg med opp til 70% rabatt på over 1100 produkter fortsetter. Hver uke, hver dag triller nye produkter inn på våre hyller - merkesbarneklær, leketøy, innredning, barn- og babyprodukter. Gå til sommerens SUPER-SALG med opp til 70% rabatt på Lekmer.no!

• Mote

• lekmer.no
  • leketøysbutikk
  • salg
  • pixar studios
  • disney
  • leker
  • cars 2
  • lego

Om Lekmer.no – leketøysbutikken på nettet

Lekmer.no er leketøysbutikken på nettet. Lekmer verdsetter høy tilgjengelighet, raske leveranser, god service og trygge, sikre, populære leker, barneklær, barneromsinnredning, barn- og babyartikler til rett pris.

Lekmer ble grunnlagt i januar 2006 og inngår i CDON Group. Lekmer har sitt sete i Stockholm, Sverige.

Om CDON Group – Nordens ledende e-handelshus
CDON Group er en ledende e-handelskonsern med noen av Nordens mest velkjente varemerker. Siden starten 1999 har CDON Group skapet framgangsrike virksomheter innen segmenten underholdning, mote og sport/helse. Idag driver CDON Group e-handelsbutikker med to millioner kunder i fem land. Vår portefølje består av underholdningsbutikken Cdon.com, bokhandelen Bookplus.fi, leketøysbutikken Lekmer.com, motebutikken Nelly.com, Tretti.no - vitevarer og husholdningsapparater på nettet, sport- og næringsbutikken Gymgrossisten.com samt helse- og fitnessbutikken Bodystore.com.

CDON Group inngår i Modern Times Group AB, notert på Nasdaq OMX Stockholms Large Cap-liste under MTG A og MTG B.

E-handelsplassene
CDON.COM