Lagerhaus åpner første butikk i Trondheim på Tiller Torget

Lagerhaus åpner første butikk i Trondheim på Tiller Torget

Lagerhaus åpner sin første butikk i Trondheim høsten 2024. Den nye butikken vil ligge på Tiller Torget, et kjøpesenter som er spesialisert på hjem og interiør.

Deler av Lagerhaus høstkolleksjon 2024.

Tiller Torget ligger i et veletablert handelsområde på Tiller i Trondheim, noe som gjør det til det perfekte stedet for Lagerhaus å tilby inspirerende, prisgunstige og nøye utvalgte fest- og interiørdetaljer til Trondheims innbyggere. Butikken vil være lys og åpen med et salgsareal på 210 kvm, der kundene kan bli inspirert av rimelige og smarte produkter for hjemmet og festen.

Camilla Persen, regionssjef for Lagerhaus i Norge, kommenterer: "Vi ønsket å åpne Trondheims første Lagerhaus i et senter som er rettet mot hus og hjem. Tiller er et etablert handelsområde som trekker kunder fra hele Trøndelag."

Oddrun Hamnes Aakvik, eiendomssjef på Tiller Torget, uttrykker sin entusiasme over den kommende åpningen: "Vi ser frem til at Lagerhaus endelig åpner sin første butikk i Midt-Norge. Konseptet vil passe perfekt hos oss på Tiller Torget, og vi ser frem til åpningsfesten!"

Camilla Persen.

Lagerhaus ser frem til å ønske både nye og gamle kunder velkommen til butikken på Tiller Torget og tilby dem en unik handleopplevelse.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
press@lagerhaus.se

Lagerhaus er merket som designer rimelige fest- og interiørdetaljer. Med vår visjon We create Happy Moments ønsker Lagerhaus å bidra til økt glede i alle livets ulike øyeblikk. Den første butikken åpnet i Göteborg i 1996, og i dag driver vi 57 butikker i Sverige og Norge, samt nordisk netthandel. Hovedkontoret ligger i Göteborg, og selskapet eies av Goodfellows og Familjen Yngvesson.

Pressekontakt Digital kommunikatör

Velkommen til Lagerhaus AB!

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.