Kid Interiør ble kåret til «Årets kjede 2019»

Kid Interiør ble kåret til «Årets kjede 2019»

Kid Interiør vant den prestisjefylte utmerkelsen «Årets kjede 2019» under Kjøpesenterkonferansen i Trondheim 17. oktober.

Nordic Council of Shopping Centers Norge deler hvert år ut en pris til den butikkjeden som oppleves som kjøpesentrenes mest attraktive samarbeidspartner, og som har gitt kjøpesenterkunden den beste handleopplevelsen i året som har gått. I år gikk prisen til Kid Interiør.

"Vi er stolte, ydmyke og takknemlige over at Kid er kåret som vinner i kategorien Årets Retail/Årets F&B på årets kjøpesenterkonferanse. Kid har de siste årene investert kraftig i konseptutvikling og fornyelse og brukte store summer på butikkene. Det har gitt resultater og viser at i en bransje hvor mange snakker om trusler og konkurser, så er det mulig å skape god utvikling, vekst og gode resultater. Dette er en ekte lagseier hvor alle i Kid har lagt ned en kjempejobb. I våre butikker møter vi kunden hver dag og uten alle de engasjerte og dedikerte ansatte i våre butikker hadde vi ikke stått øverst på pallen i dag" sier Anders Fjeld, administrerende direktør i Kid Interiør.

Fra høyre: Therese Nilsson, Svein Faksvåg, Lena Kristin Bakke og Arne Marius Thormodsen.

Årets jury bestod av:

Kathrine K. Tilrem, Citycon (juryleder)
Morten Evensen, Securitas
Enza Mola Sundbye, Storebrand Asset Management AS