The dreamer // Spring 2020

Vårtrender - The Dreamer

Blomster gir nytt liv til hjemmet

Med et blomstermønstret sengesett, pyntepute eller tapet kan du ta vårens farge med inn! Blomstrete tekstiler kan muntre opp et ellers nøytralt soverom eller kjøkken, og gjøre rommet om til et levende sted. Fargene og de vakre blomstermotivene gjør det lett å se hvorfor dette har blitt en stor del av vårens trendtema.

Varme og ro i hjemmet

Fargepalettene i vårens trendtema består av varme naturfarger, som sammen med naturlige materialer som lin, bomull og lyst treverk skaper en gjennomført og harmonisk stil.

Feminine pynteputer

Pynteputer gjør sofaen ekstra innbydende og skaper en helhet med resten av innredningen i et rom. Vårens trender kommer med ensfargede pynteputer med forskjellige teksturer eller med eksotiske planteprint. Mange av putene har også frynser og dusker som finish noe som gir et feminint preg.

Naturlige materialer og organiske former

Møblene i vårens trendtema er ofte malte eller i lyst treverk. Bordene er spinkle, med ben i metall eller lyst tre. Sofaer, stoler og speil kan være voluminøse og runde i formene.

Pynt og dekor

Kvister, blomster eller pampasgress gir et feminint og romantisk preg, og tar seg ekstra godt ut i vårens flotte vaser i keramikk eller farget glass. Pampasgresset kommer også i rosa nyanser.

Vi blir aldri lei velour

Myke tekstiler og velour fortsetter å prege interiøret utover våren og sommeren. I kombinasjon med feminine farger slik som rosa og beige bidrar vårens trendtema til ro og harmoni i hjemmet.

Rose løper skaper en romantisk look med det florale motivet.

Få det fint på kjøkkenet med nyheter som: Fruit kjøkkenhåndkle, Nida Bokhari 2-pk gryteklut, LAVIE lavendel håndsåpe, LAVIE lavendel håndlotion og Acasia XL skjærefjøl.

Aldri nok pynt og dekor! Lek deg med forskjellige former og materialer. Artichoke pynt, Darks vase og Maru telysholder.

La deg forføre av den romantiske atmosfæren på soverommet.

Et utvalg av lekre produkter som matcher stilen, The Dreamer: Paradisa sateng sengesett, Mali velour pyntepute og Maki green bordlampe.

Et stort utvalg nyheter til baderommet bidrar til en naturlig og skandinavisk stil.

1. LAVIE 2. Peach pyntepute 3. Spiegel speil 4. Artichoke pynt 5. Poppy light pink blomst 6. Scratch vase

Småmøbler i sesongens interiørfarger komplimenterer den fantastiske blomstrete tapeten på veggene.

Vår visjon er å inspirere deg til fornyelse. Det skal være godt å komme hjem!

Kid ASA er Nordens største tekstil- og interiørkonsern. Konsernet består av kjedene Kid Interiør med en butikkportefølje av ca 153 butikker i Norge, og Hemtex med ca 133 butikker i Sverige, Finland og Estland. Begge kjedene driver sine egne nettbutikker som er i sterk vekst.

Produktsortimentet varierer fra gardiner og sengetøy til dekorative artikler og tilbehør til hjemmet. Konsernet har en solid økonomi med en samlet omsetning på ca 3 mrd. NOK og et driftsresultat på 384 mill. NOK (2021).

Kids strategi er å tilby kunden kvalitetsprodukter fra sitt sortiment, bestående av egenutviklede merker til gode priser, gjennom inspirerende butikker samt nettbutikk. Vår kultur er preget av kremmerånd, inspirasjon og dedikerte mennesker.

Kid Interiør

Gilhusveien 1