Endelig kan du kjøpe Bobbi Brown Makeup og Skincare på KICKS.NO

Endelig kan du kjøpe Bobbi Brown Makeup og Skincare på KICKS.NO

Bobbi Brown Makeup har lenge vært en favoritt hos skjønnhetsentusiaster og makeupartister i Norge, men en begrenset distribusjon i våre fysiske KICKS butikker har gjort det lite tilgjengelig for alle i Norge. Nå kan vi endelig lansere Bobbi Brown og de fantatiske makeup produktene på KICKS.no, til glede for alle våre kunder.

Bobbi Brown skaper en form for skjønnhet som fungerer for alle kvinner og deres personlige skjønnhet.

Merket ble lansert i 1991 av makeup-artisten Bobbi Brown, en kolleksjons bestående av ti leppestifter i ulike brunnyanser på Bergdorf Goodman i New York. Med denne leppestifkolleksjonen kunne en kvinne skape et ubegrenset antall farger, kun ved å blande dem. Leppestiftene ble raskt populære først blant folk innenfor makeup-industrien, før vanlige kvinner også oppdaget dem og Bobbis karriere tok av.

BOBBI BROWNS SKJØNNHETSFILOSOFI

"Det er både enkelt og oppnåelig – alt som kreves er kunnskap, noen få, enkle trinn og de riktige produktene," -Bobbi Brown

Opplæring er den sentrale komponenten i Bobbis filosofi. Alle kvinner som besøker Bobbi Browns disk på KICKS Steen&Strøm Magasin lærer hvordan de kan bli sin egen hudpleie- og makeupekspert, og mottar et personlig ansiktskart som hjelp til å gjenskape looken hjemme.

Bobbis påføringsmetoder – enten det handler om en hverdagslook på 5 minutter eller en look til en spesiell anledning som tar 20 minutter – kan tilpasses enhver kvinnes behov og preferanser.

Lær og les mer om BobbiBrown og hele merkets sortiment på kicks.nohttp://www.kicks.no/bobbi-brown-b300-tcbt