En bra dag på jobben, uansett hvor

En bra dag på jobben, uansett hvor

Arbeidslivet har endret seg. Kanskje til det bedre? For mange har arbeidsdagen blitt mer fleksibel. Kollegaer samarbeider godt fra hjemmekontorene og ansatte gjør det de skal.

Men det finnes utfordringer. Hvordan kan vi sørge for at jobb og fritid ikke flyter i hverandre? Hvordan legger vi til rette for gode arbeidsforhold for de som jobber hjemmefra? Hvordan holde på team-følelse og samhold når noen kanskje ikke er på kontoret?

I NanoLearning-kurset Hybrid Workplace: En bra dag på jobben får ansatte tips og råd for hvordan de kan lede seg selv, strukturere hverdagen, håndtere stress og holde på lagfølelsen.

Kurset er retter seg mot både ledere og ansatte.

– I Junglemap har vi hatt ansatte på kontorene og hjemme i lang tid, selv før pandemien. Vi har mye nyttig erfaring som vi vil dele med andre gjennom dette kurset. Jeg er overbevist om at ansatte og ledere vil få det bedre på jobb om de følger rådene i dette kurset. Og NanoLearning-metoden er jo som skapt for den hybride arbeidsplassen, sier Nils Ivar Skaalerud, COO i Junglemap.

Kurset kan brukes som det er, eller i kombinasjon med for eksempel Teams, Microsoft 365 eller IT-sikkerhet. Her kan bedriften velge hva som passer best for akkurat sine ansatte.