Saftige Sunsweet svisker i ny boks

Saftige Sunsweet svisker i ny boks

Selveste symbolet på svisker; Sunsweet relanserer og kommer i ny forbedret boks!

Sunsweet svisker kommer nå i en ny resirkulerbar plastboks som holder de deilige sviskene enda mer saftig enn tidligere. Boksen er litt bredere så det er enkelt å få tak i de deilige sviskene – det som er viktig å passe på å ha en ekstra boks på lur, da boksen blir tom uten at du merker det.

Julen er høytid for svisker, og sjekk gjerne ut tips og spennende oppskrifter på sunsweet.no

Svisker regnes som en superfrukt da den har en god effekt på fordøyelsessystemet. Svisker inneholder en fantastisk sammensetning av vitaminer, mineraler, antioksidanter og kostfiber. Visste du at svisker er en av de fruktene med høyest antioksidantnivå? Du trenger bare spise fem svisker om dagen for å få et optimalt inntak av de essensielle næringsstoffene.

Sunsweet 400g svisker kan kjøpes på REMA 1000 og Coop.

Jensen & Co, distributør av Sunsweet i Norge

Kontaktperson: Iren Nicolaisen, Kategorikoordinator, Jensen & Co, mob. 468 18 481

e-post iren.nicolaisen@jensenco.no