IsaDora lanserer en ny vannfast utgave av 10 sec High Impact Mascara-konseptet

IsaDora lanserer en ny vannfast utgave av 10 sec High Impact Mascara-konseptet

Denne våren lanserer IsaDora nok et supplement til det prisbelønte mascara-konseptet 10 sec: 10 sec High Impact Waterproof Mascara. Det nye tilskuddet er spesielt utviklet for å gi en upåklagelig vannfasthet uten at det går på bekostning av løft og lengde for vippene.

Den vannfaste maskaraen er laget med en innovativ formel og er en videreutvikling av den elskede 10 sec bestselgeren, som nå er forsterket for å tåle all slags vær og vind. Den kremete, elastiske formelen legger seg over hver enkelt vippe og gir et øyeblikkelig og varig løft som varer hele dagen. Uansett om den utsettes for vann, fuktighet eller tårer, holder mascaraen seg på plass og sikrer et definert vippe look.

Den innovative, forlengende børsten, som er designet for å fungere sømløst sammen med den lette formelen, omslutter hver enkelt vippe og gir en tilpasset definisjon og en løftende effekt. I løpet av bare 10 sekunder for hvert øye kan brukerne oppnå fantastiske resultater.

Mascaraen er dessuten veganvennlig, oftalmologisk testet, egnet for sensitive øyne og fri for parfyme. Som alltid er den fri for testing på dyr.

De viktigste egenskapene til 10 Sec High Impact Waterproof Mascara:

Vannfast hele dagen: Sikrer pålitelighet selv under krevende forhold.

Vektløs formel for langvarig løft: Gir et varig løft uten at det går på bekostning av komforten.

Innovativ børste for en fyldig, løftet effekt: Strekker ut vippene for et øyeåpnende vippe look.

Lett, kremaktig, fleksibel og byggbar tekstur: Enkel å påføre uten at den klumper seg eller flasser.

10 Sec High Impact Waterproof Mascara vil omdefinere din skjønnhetsrutine og gjøre det enkelt å opprettholde et feilfritt og derfinert vippe look, uansett omstendigheter. Tilgjengelig fra mars.

Hanna Sjöström

Pressekontakt Presskontakt

IsaDora

IsaDora er Sveriges nr. 1 sminkemerke, og siden 1983 har vi levert ærlig sminke til folket. Vi ønsker å styrke alle til å føle at de kan sette sine egne skjønnhetsstandarder ved å tilby rimelige produkter av høy kvalitet som er enkle å bruke, uten å gå på kompromiss. Vår nøkterne tilnærming veiledet av svenske, tidløse verdier og betyr at produktene våre gjør det de sier, er trygge på alle måter og tilgjengelige for alle – uavhengig av hvor mye tid man har eller hvor stor lommeboken er. Våre svenske røtter er det moralske kompasset som hjelper oss å fortsette å være inkluderende, transparente og ansvarlige i alt vi gjør. Med IsaDora trenger du ikke gå på kompromiss med den du er. Det er hva ærlig skjønnhet betyr for oss.

IsaDora