Gå videre til innhold
IsaDora lanserer 10 Sec High Impact Length & Lift Mascara: Øyeblikkelig løft, lengde og volum til vipper

Pressemelding -

Denne våren lanserer IsaDora et nytt medlem i 10 sec High Impact Mascara-familien: 10 Sec High Impact Length & Lift Mascara. Maskaraen er designet for å omdefinere vippene dine med sin innovative formel og unike børste, og gir øyeblikkelig forlengende, volumgivende og løftende effekt på bare noen sekunder.

Den vippeløftende maskaraen er utviklet med presisjon og har en eksepsjonell evne til å forlenge vippene, takket være den unike formelen og den spesialiserte børsten. Mascaraens kremete, fleksible formel, kombinert med en særegen børste, gir mer enn bare lengde - den gir volum, løft og definisjon med hvert eneste strøk. Den firkantede børsten fungerer som et reservoar for formelen, mens de sammenflettede kammene fanger opp hver enkelt vippe, og kantene på kammene forlenger og løfter, for en enestående, feilfritt resultat.

"Med vår 10 sec High Impact Length & Lift Mascara kan du si farvel til omfattende sminkerutiner," sier Felicia Ibsen, Global Marketing Director hos IsaDora. "Den nye maskaraens effektive børstedesign og formulering gir enestående resultater for løft og lengde i løpet av et øyeblikk, slik at du kan bruke mer tid på det du elsker."

Mascaraen er dessuten veganvennlig, oftalmologisk testet, egnet for sensitive øyne og parfymefri. Som alltid er den fri for testing på dyr.

Her er hvorfor 10 sec High Impact Length & Lift Mascara skiller seg ut:

Enkel påføring:Mascaraens lille børste gir en enkel påføring, og sørger for at hver eneste vippe blir nådd og strukket uten at den klumper seg eller flasser.

Øyeblikkelig lengde og løft:Den unike børsteformen og den kremete, oppbyggelige formelen gir umiddelbar og varig lengde og løft.

Presisjon på sitt beste:Den presise børsten når selv de minste vippene og gir omfattende dekning.

Gjør deg klar til en optimert skjønnhetsrutine og omdefinerte vipper med 10 sec High Impact Length & Lift Mascara, som kan kjøpes fra mars.

Hanna Sjöström

Pressekontakt Presskontakt

IsaDora

IsaDora er Sveriges nr. 1 sminkemerke, og siden 1983 har vi levert ærlig sminke til folket. Vi ønsker å styrke alle til å føle at de kan sette sine egne skjønnhetsstandarder ved å tilby rimelige produkter av høy kvalitet som er enkle å bruke, uten å gå på kompromiss. Vår nøkterne tilnærming veiledet av svenske, tidløse verdier og betyr at produktene våre gjør det de sier, er trygge på alle måter og tilgjengelige for alle – uavhengig av hvor mye tid man har eller hvor stor lommeboken er. Våre svenske røtter er det moralske kompasset som hjelper oss å fortsette å være inkluderende, transparente og ansvarlige i alt vi gjør. Med IsaDora trenger du ikke gå på kompromiss med den du er. Det er hva ærlig skjønnhet betyr for oss.

IsaDora