The Colorful Eyeliner

Nyhet -

IsaDora lanserer den ikoniske Glossy Eyeliner og Colorful Eyeliner i ny forpakningsdesign

IsaDora lanserer stolt de nye versjonene av sine ikoniske Glossy Eyeliner og Colorful Eyeliner. I tråd med IsaDoras nye visuelle merkevareidentitet lanseres begge eyelinerne nå i nye emballasjedesign, samtidig som de beholder sine originale formler, elsket av makeup-entusiaster i årevis.

Glossy Eyeliner og Colorful Eyeliner, som er kjent for sine holdbare og pigmentrike formler, har blitt oppgradert for å gjenspeile IsaDoras satsing på innovasjon og moderne estetikk. "Vi er glade for å kunne reintrodusere disse ikoniske produktene med et nytt og friskt utseende som er i tråd med IsaDoras moderniserte visuelle identitet", sier Felicia Ibsen, Global Marketing Director. "Formuleringene er de samme som før, men nå i en emballasje som gjenspeiler varemerkets visuelle utvikling."

Glossy Eyeliner - For øyedefinisjon med glossy finish

Glossy Eyeliner beholder sin status som en ideel eyeliner til et hvert fest look, som gir en intens, glansfull definisjon av øynene. Eyelineren har en vannbasert, hurtigtørkende formel som glir lett på vippekanten og gir en elegant og glamorøs finish. Den spisse, fleksible applikatorspissen sørger for presis påføring, slik at du enkelt kan gå fra tykke til tynne linjer.

Colorful Eyeliner - For et uttrykksfullt øyelook med matt finish

Colorful Eyeliner er et testament til kreativitet og gir en matt, vannfast farge med lang holdbarhet. Den flytende eyelineren har en spiss applikator som sikrer presis påføring, slik at makeup-entusiaster enkelt kan skape ulike looks med en rik pigmentering.

"Vår Glossy and Colorful Eyeliner gir kundene våre mulighet til å uttrykke seg gjennom sminke, nå med et nytt design som komplimenterer den eksepsjonelle formelen", tilføyer Felicia. "Den er veganvennlig, parfymefri, oftalmologisk testet og egnet for sensitive øyne - helt i tråd med IsaDoras engasjement for ansvarlig skjønnhet."

The Glossy Eyeliner og the Colorful Eyeliner er tilgjengelige nå. Veiledende pris 169 NOK.

Hanna Sjöström

Pressekontakt Presskontakt

IsaDora

IsaDora er Sveriges nr. 1 sminkemerke, og siden 1983 har vi levert ærlig sminke til folket. Vi ønsker å styrke alle til å føle at de kan sette sine egne skjønnhetsstandarder ved å tilby rimelige produkter av høy kvalitet som er enkle å bruke, uten å gå på kompromiss. Vår nøkterne tilnærming veiledet av svenske, tidløse verdier og betyr at produktene våre gjør det de sier, er trygge på alle måter og tilgjengelige for alle – uavhengig av hvor mye tid man har eller hvor stor lommeboken er. Våre svenske røtter er det moralske kompasset som hjelper oss å fortsette å være inkluderende, transparente og ansvarlige i alt vi gjør. Med IsaDora trenger du ikke gå på kompromiss med den du er. Det er hva ærlig skjønnhet betyr for oss.

IsaDora