INR Unleashed: En ‘Match made in heaven’ for baderommets mest essensielle metaller i et grenseoverskridende samarbeid med Primy

Pressemelding -

Interessen for nye og spennende metaller i baderommet har eksplodert på markedet. Og mens sortimentet til dels er der, har det til tider vært vanskelig å finne den helt nøyaktige fargematchen mellom forskjellige produktgrupper og merker. Dette har vært en utfordring for den nordiske baderomsforbruker. INRs nye konsept Unleashed – med fargematchet finish til baderommets viktigste produkter – åpner opp for enorme muligheter.

Sjansene for at en blind date skal resultere i livslang kjærlighet er ganske små, det kan vi nok være enige om. Det samme gjelder for metallene i baderommet. Å velge dusjvegg, blandebatteri og håndkletørker fra forskjellige leverandører og lykkes med å få en perfekt match i finish er ganske usannsynlig. Og alternativet blir da et kompromiss med din indre visjon å velge servantbatteri og servant i en finish og ta resten i en annen – eller rett og slett å nøye deg med krom eller mattsvart når det du egentlig vil ha er varme, glød og lidenskap. Er det virkelig noe for deg?

Unleashed gir deg et fargematchet og komplett konsept med levende børstede metaller til de mest toneangivende produktene på badet; dusjvegg, takdusj, håndkletørker og blandebatteri. Finishene som INR kaller Brushed Stainless, Brushed Brass og Brushed Bronze produseres i rustfritt stål, de seneste to årene med PVD-behandlet overflate. Det underliggende materialet i beslagene til dusjserien ARC Original er messing, men fargematchingen er i prinsipp identisk.

Håndkletørkere LINE, dusjvegg ARC 20 Original, takdusj STEEL PLEASURE 2 og servantbatteri STEEL VOYAGE high i Brushed Bronze.

En annen match made in heaven – og en av de viktigste puslespillbitene i Unleashed – er det grenseoverskridende samarbeidet mellom INR og den svenske blandebatteriaktøren Primy – The Architect’s Choice. INRs Head of Purchasing og R&D, Kristian Olsson, forteller:

- INRs produktstrategi er tydelig: “Vi gjør bare det vi gjør best. Resten inngår vi samarbeid for». Dette for å kunne garantere det kvalitetsnivået som varemerket INR står for. Vi er utrolig glade for at vi har funnet en perfekt match til vår dusjserie ARC Original og håndkletørkeren LINE i Primys eksklusive blandebatterier. Det føles fantastisk å kunne gi markedet matchende finisher for samtlige produktgrupper.

Svenske Primy står for blandebatterier i premiumkvalitet- produsert i rustfritt stål og dermed helt uten bly, noe som etterspørres på det nordiske markedet. Ola Andrée, administrerende direktør i Scandtap Primy, ser også positivt på samarbeidet med en mulighet til å vokse i alle sine kanaler:

- Det er fantastisk morsomt å få samarbeide med INR under varemerket INR by Primy. Begge varemerkene passer godt sammen både kvalitetsmessig og verdimessig, og vi ser gode muligheter til å nå en enda bredere målgruppe med dette samarbeidet.

Servantskap AIR Wood i Dark Oak, servantbatteri STEEL VOYAGE High og matchende bunnventil i Brushed Bronze.

INR Norge AS

Fjordgaten 13 A, NO-3125 Tønsberg