INR Katalog 2020 med inspirasjon og produkter for bærekraftige baderom – i dobbel forstand

Pressemelding -

I årets katalog, som gjelder fra 1. februar, fortsetter INR å utfordre med baderomsinnredning og dusjløsninger av absolutt høyeste kvalitet og med markedets lengste garanti. I sentrum av lanseringen står konseptet ”Bærekraftige baderom», som sikter både til produkter med lang levetid og på miljøaspektet ved produksjon og transport. INR fortsetter å satse på svenskprodusert for god kontroll på hele produksjons- og kvalitetskjeden.

-For et år siden lanserte vi vårt nye møbelsortiment med et helt nytt nivå på nordisk baderomsinnredning takket være kraftig oppgraderte komponenter og vår nye overflatebehandling TX Top Extreme™. Dette er en overflatebehandling som kapsler inn møbelet og gjør overflaten skjøtefri og dermed ugjennomtrengelig for fukt – i minst de 15 årene som garantien lover eller mer, sier Per Skårner, CEO hos INR. I 2019 fokuserte vi på å komplettere sortimentet og satse på produktforbedringer i øvrige produktgrupper. Vi har også tatt et krafttak når det gjelder transport for å minimere miljøpåvirkningen og kunne sikre så smidige leveranser som mulig ut mot kunde.

Ny møbelserie

Produktnyheter for 2020 er den nye møbelserien GRAND Grip, som takket være sin høye kvalitet, store valgmuligheter og fine tilvalg, fyller et tomrom som markedet fram til nå har hatt. GRAND Grip har som alle andre baderomsmøbler fra INR den ekstremt motstandsdyktige overflatebehandlingen TX Top Extreme™ og leveres med 15 års garanti, markedets lengste garanti på baderomsmøbler.

Dusjnyheter

Også på dusjsiden kompetterer INR med etterlengtede produktnyheter. For eksempel PILE, den smarte dusjoppbevaringsløsningen som smelter sammen med dusjveggene i LINC-serien, som nå lanseres i mattsvart finish sammen med et utvalg modeller i den populære LINC-serien.

-Vi er veldig glade for å lansere den nye katalogen vår med disse fine produktnyhetene som vi håper blir tatt godt imot både av kunder og forbrukere rundt om i Norden. Vi går inn i det nye 20-tallet med en overbevisning om å skape de riktige forutsetningene for baderom med en mye lengre levetid enn det som er standard, sier Per.

INR Katalog 2020 gjelder fra 1. februar.

Les eller bestill den på www.inr.no/forbruker/bestill-katalog/ eller hent et eksemplar hos din nærmeste forhandler.

Last ned høyoppløste bilder www.inr.no/support/bildebank

For mer informasjon kontakt

Petter Kvernstrøm, Direktør INR Norge AS, petter.kvernstrom@inr.no

Elisabeth Melsom Olsen, Kunde- og markedskonsulent INR Norge AS, elisabeth.m.olsen@inr.no