Dr Gross nye serie Advanced Retinol + Ferulic Line passer alle aldersgrupper

Advanced Retinol + Ferulic Line - Retinol For All Age Stages

Dr Gross nye, innovative serie Advanced Retinol + Ferulic Line passer alle aldersgrupper og har en avansert formula med Phyto Retinol Blend™ som tar resultatet til et helt nytt nivå — uten å irritere huden!

Som dermatolog og tidigere hudkreftforsker arbeider Dr. Dennis Gross aktivt for att forbedre hudens helse og utseende. Hans nye retinolserie er tilpasset for å møte hudens behov i den alderen du befinner deg. Produktene inneholder Phyto-Retinol Blend™ med to typer retinol, bakuchiol, rambutan og ferulsyre. Produktene er utformet slik at de kan brukes sammen, lag på lag, for å maksimere resultatet.

• Forbedrer samt forfiner hudstrukturen
  • Minimerer linjer og rynker samt gir forbedres spenst
  • Stimulerer kollagenproduksjonen
  • Reparerer solskader og reduserer hyperpigmentering
  • Forebygger uren hud og anbefales ved post akne
  • Passer alle hudtyper, hudtoner og aldersgrupper

Texture Renewal Serum

Et serum som forbedrer hudstrukturen og umiddelbart gir huden nytt liv. Den minimerer og forbedrer synlig fine linjer og gir en klarere, jevnere hudtone samt motvirker fet og uren hud. Passer også som forebyggende serum for både uren hud og akne. Brukes 1–2 ganger / dag.

Triple Correction Eye Serum

En raskt absorberende  yeserum som forbedrer og behandler huden i  yepartiet i tre steg og 360˚ – gir fastere hud, øker fuktnivået samt reduserer rynker og kreppet hud. Kan også brukes på øyelokk og er perfekt å bruke som en øyeprimer før make up. Brukes 1 gang / dag.

Overnight Texture Renewal Peel

En høykonsentrert pro-peel for hjemmebruk som i et eneste steg minimerer rynker, gir spenst, jevner ut hudtonen og aktivt motvirker alderstegn. Fukter i dybden, gir huden fylde samt aktiverer hudens fornyelsesprosess mens du sover. Brukes ikke av gravide eller ammende. Brukes ca 2–3 ganger / uke.

Overnight Wrinkle Treatment

Gi huden et løft med dette nattbehandlende serum som med retinol, niacinamid og nattlysolje gjør huden fastere, minimerer rynker og mørke flekker, jevner ut hudstrukturen og sørger for at huden gjenvinner sin fuktbalanse – mens du sover. Brukes kun på kveld.

Innovell Beauty Press team