Helt nye Hyundai INSTER. Foto: Hyundai Motor Company

Hyundai slipper de første bildene av helt nye elektriske INSTER

• Hyundai bekrefter navnet på selskapets helt nye elektriske småbil: INSTER
  • De første bildene avslører glimt av den nye modellens stilige LED-signatur, samt pikselelementer som er lett gjenkjennelige fra Hyundais andre elbiler
  • Hyundai INSTER har en forventet elektrisk rekkevidde på inntil 355 km (WLTP), og flytter dermed grenser i segmentet
  • INSTER får sin offisielle debut på Busan International Mobility Show i slutten av juni

Hyundai Motor Company avduket i dag de første offisielle teaserbildene av selskapets helt nye elektriske småbil INSTER.

Navnet INSTER er avledet fra "intim" og "innovativ", men navnet gjenspeiler også at modellen er en utvikling fra bensindrevne CASPER, som selges på det koreanske markedet. INSTER vil sette nye standarder når det gjelder rekkevidde, teknologi og sikkerhetsfunksjoner i en elektrisk småbil, og omdefinerer hva kjøpere kan forvente av et kjøretøy i denne klassen.

Bildene avslører en robust, men kompakt SUV-profil med særegen LED-signatur, i tillegg til pikselgrafiske blinklys og baklykter som er med på å definere designen til den nye kompakte elbilen.

Hyundai skisserer også at INSTER får en forventet rekkevidde på inntil 355 km (WLTP) på en enkelt lading.

INSTER vil få sin globale debut på Busan International Mobility Show senere denne måneden.

Les mer om helt nye INSTER her.

Hyundai KONA Electric. Foto: Hyundai

Hyundai får flest sikkerhetspriser av IIHS - utmerkelser for både KONA, IONIQ 5 og IONIQ 6

•Med 10 TSP og seks TSP+-priser leder Hyundai-konsernet, inkludert merkene Hyundai, Kia og Genesis, an i bransjen med flest TSP/TSP+-utmerkelser
•Hyundai og Genesis delte andreplassen totalt, med syv priser (to TSP + og fem TSP) for Hyundai og syv priser (tre TSP + og fire TSP) for Genesis. Kia fikk to priser (en TSP + og en TSP)
• Både KONA og IONIQ 6 fikk TSP+-utmerkelser, mens IONIQ 5 fi

Nye IONIQ 5, her i N Line-utgave. Foto: Hyundai Motor Company

Mer utstyr, lengre rekkevidde og lavere pris – Hyundai lanserer nye IONIQ 5 i Norge

Med enda lengre rekkevidde på inntil 570 kilometer (WLTP) er nye IONIQ 5 en skikkelig rekkeviddevinner. Med firehjulstrekk får bilen en rekkevidde på inntil 546 kilometer (WLTP). For første gang lanseres også Standard Range i Norge, med rekkevidde på hele 440 kilometer (inntil, WLTP). IONIQ 5 har fått et oppgradert design, med nye designelementer både innvendig og utvendig Bilen tilbys nå med end

IONIQ 6 rittbil under Arctic Race of Norway 2024. Foto: ARN/Billy Ceusters

Et vakkert nord-norsk eventyr - 130 elbiler fra Hyundai gjorde Arctic Race elektrisk

For ellevte gang er verdens nordligste sykkelritt, Arctic Race of Norway, gjennomført i vakre nord-norske omgivelser. Og nok en gang har Hyundai levert rittbilene. Med 130 elbiler var årets Arctic Race helelektrisk.
Arctic Race of Norway er det første profesjonelle etapperittet på sykkel som kun bruker elbiler som følgebiler, og har dermed satt en standard for bærekraftig gjennomføring av det s

Hyundai KONA Electric. Foto: Hyundai Motor Norway

Hyundai relanserer rekordlav rente - nye KONA Electric fås igjen til 0,01%

Hyundai Motor Norway relanserer i dag tidenes rente på nye KONA Electric. Etter fantastisk respons på kampanjen før sommeren, tilbys kundene igjen kampanjerente på utrolige 0,01% KONA Electric er en av Norges mest solgte biler i 2024, og med gunstige priser og ny ekstremt lav rente er den tilgjengelig for enda flere norske kunder Tilbudet gjelder lagerbiler i Premium eller N Line utstyrsnivå, som

Nye IONIQ 5, her i N Line-utgave. Foto: Hyundai Motor Company

Nye IONIQ 5 ruller ut på norske veier - denne uken ankommer bilen forhandlerne

I juli slapp Hyundai Motor Norway de norske prisene på nye IONIQ 5. Denne uken er bilen på plass hos forhandlerne.
Nye IONIQ 5 er en stor oppgradering av den populære SUVen, som siden lanseringen i 2021 har solgt svært godt på det norske markedet. Blant nyhetene er større batteripakke med rekkevidde på inntil 570 kilometer, enda smartere teknologi, en rekke nye utstyrselementer og, ikke minst,