Hurtigruta Carglass® konkurrerer i Best of Belron® 2024

Hurtigruta Carglass® konkurrerer i Best of Belron® 2024

Hurtigruta Carglass® er glade for å kunne meddele at en av våre dyktige teknikere har blitt valgt ut til å delta i den svært konkurransedyktige Best of Belron 2024. Dette todagersarrangementet har som mål å identifisere den beste teknikeren fra Belrons globale virksomheter.

Arrangementet finner sted 12.-13. juni i Lisboa, og 30 av Belrons beste teknikere vil delta. De har allerede sikret seg sine nasjonale titler, og de vil vise frem ferdighetene sine ved å utføre en rekke oppgaver innen reparasjon, utskifting av bilglass og rekalibrering av avansert førerassistanse (ADAS) (VGRRR).

Carlos Brito, administrerende direktør i Belron, sier: "Best of Belron, som nå arrangeres for 12. gang, samler de beste teknikerne fra hele Belron-familien av virksomheter for å konkurrere om å bli ‘Best of Belron 2024’. Dette arrangementet er ikke bare en konkurranse, men en feiring av den enestående kunnskapen og ekspertisen til våre medarbeidere. Det er en mulighet til å vise frem Belrons profesjonalitet, og vår visjon som er å gjøre en forskjell med ekte omsorg. I årenes løp har vi kåret verdensmestere fra land som Storbritannia, Belgia, Nederland, Tyskland og USA. Seirene deres er et bevis på teamets utrolige ferdigheter og deres urokkelige engasjement for å yte eksepsjonell service til kundene våre.»

Hurtigruta Carglass® sin General Manager- Morten Bjørlo - sier: «Best of Belron er mer enn en konkurranse. Det er en feiring av våre beste teknikere, et utstillingsvindu for våre teknikeres ekstraordinære ferdigheter og et bevis på vårt engasjement for å yte den beste servicen til kundene våre. Vi er utrolig stolte av Elvis Liatukas fra avd. Nøtterøy, skal representere oss i dette prestisjefylte arrangementet. Hans deltakelse understreker de høye standardene vi setter hos Hurtigruta Carglass®.»

Arrangementet, som arrangeres annethvert år, samler rundt 1600 personer, deriblant Belrons viktigste kunder, leverandører, aksjonærer, presse og kolleger, og gir de 30 teknikerne en global plattform.

I tillegg til konkurransen vil Belron Client Conference finne sted i løpet av de to dagene. Årets konferanse vil ta for seg de viktigste trendene og utfordringene som påvirker oss i dag, og de vi sannsynligvis vil møte i morgen.

Deltakerne vil bli inspirert av foredragsholdere som Paul Polman, næringslivsleder, kampanjeleder og tidligere administrerende direktør i Unilever, og Magnus Lindkvist, fremtidsforsker, forfatter og trendspotter.

Vår Belron Experience-utstilling vil gi liv til alt vi gjør fra et forsknings-, opplærings-, verktøy- og produktperspektiv for å levere Belron- standarden - i dag og i fremtiden.

Om Hurtigruta Carglass®

Som Norges ledende selskap i bransjen for reparasjon og utskifting av bilglass, har vi et nært forhold til de fleste av Norges forsikringsselskaper, slik at vi kan håndtere alt papirarbeid i forbindelse med ditt eventuelle forsikringskrav.