HUAWEI WATCH FIT 3

Pressemelding -

Nye stilige HUAWEI WATCH FIT 3: Nå med nytt design og avanserte helse- og treningsfunksjoner

Huawei Consumer Business Group kunngjorde i dag lanseringen av HUAWEI WATCH FIT 3, den siste utgaven av merkevarens WATCH FIT-serie.

Å opprettholde en moteriktig, trendy og slank profil har vært det ledende designprinsippet for HUAWEI WATCH FIT-serien med firkantede klokker siden starten. Den helt nye HUAWEI WATCH FIT 3, som har akkumulert fire år og tre generasjoner, gjør en forfrisket debut innen design og teknologi. Den har en omfattende oppgradering innen firkantet design, materialhåndverk og interaktiv design – en helhetlig innovasjon av smartklokkens designelementer som en del av "Fashion Squared"-konseptet.

Huaweis Fashion Squared-konsept leder bærebare trender ved å kombinere estetikk med ytelse i innovative kvadratiske design. Gjennom HUAWEI WATCH FIT 3s unike tilnærming til design, er Huawei ikke bare pionerer for estetiske innovasjoner, men introduserer også en ny måte å leve både moteriktig og med en sunn livsstil.

HUAWEI WATCH FIT 3 restrukturerer FIT-seriens firkantede form, og skaper en ungdommelig og trendy firkantet estetikk. Klokken kommer også med omfattende sports- og helseoppdateringer – brukere vil få glede av en forbedret StayFit App-opplevelse, samt introduksjonen av de nye TruSleepTM 4.0 og TruSeenTM 5.5 for helhetlig helsemåling. Brukere kan også utforske 5 nye sportsmoduser lagt til, inkludert padel og smarte sportsforslag.

FIT-stildesign: legemliggjør «mote, innovasjon og tynnhet»

HUAWEI WATCH FIT 3 forvandler den rektangulære urskiven til sine tidligere generasjoner til et nytt allsidig firkantet design. Klokkekassen har avrundede, kantete kanter og legger til et fargerikt solbørstet kroneksteriør, og oppnår en slående visuell blanding av farger og nyskapende design som legemliggjør en ungdommelig og dristig holdning. Komplettert med en aluminiumslegering, viser klokken en minimalistisk stil med en high-end følelse.

Klokken er også like komfortabel som den er stilig – den veier bare 26 g og måler så tynn som 9,9 mm, og er Huaweis letteste og tynneste firkantede smartklokke til nå. Brukere kan også velge fra en rekke hudvennlige materialer, fra den pustende grå nylon jacquard vevstroppen til den myke lærremmen. Den har et press-to-release "Link"-design, som gjør at klokkeremmene kan fjernes og erstattes raskt med bare ett trykk i henhold til humør eller stil.

HUAWEI WATCH FIT 3 har en ultralett 1,82-tommers AMOLED 2,5D enorm skjerm som oppnår et 77,4 % skjerm-til-kroppsforhold, og tilbyr en 10 % økning i visningsområdet for en mer ekspansiv visuell opplevelse. Den utvidede skjermen tillater også en maksimal lysstyrke på 1500 nits og justerer seg automatisk til brukerens miljø, noe som sikrer optimal synlighet under svake eller sterke lysforhold.

Få ernæringsmessig balanse med neste generasjons treningsteknikker

HUAWEI WATCH FIT 3 oppgraderer sine omfattende treningsfunksjoner basert på tre områder av brukernes vaner – Beveg deg, spis det kroppen din trenger og sørg for balanse. For å hjelpe brukere med å sikre en god balanse i kostholdet, har Stay Fit-appen blitt oppgradert til å tilby en håndleddsbasert personlig trener for næringsinntak. Den har en oppdatert global diettdatabase i 50 land og gir ernæringsanalyse for å sikre at brukeren får det som trengs.

For å oppmuntre brukere til å bevege seg, introduserer HUAWEI WATCH FIT 3 "Smarte forslag". Når aktivitetsmålene satt av brukeren for dagen ikke er oppfylt, vil klokken foreslå en aktivitetstype og varighet, basert på dine vaner og værforhold, som kan bidra til å nå dem.

Klokken legger også til "Fitness"-fokuserte funksjoner, og legger til eksklusiv og oppslukende lyd- og animasjonsveiledning om oppvarming og tøying. Selve HUAWEI Health-appen tilbyr over 660 treningskurs, inkludert treningsøkter laget av fitness- og livsstilsinfluenser Pamela Reif.

Brukerne kan også utforske fem nye sportsmoduser drevet av TruSportTM, inkludert padel og fotball. Totalt støttes over 100 treningsmoduser mange forskjellige områder.

Helsescanninger med større presisjon og innovasjon

HUAWEI WATCH FIT 3 er utstyrt med den nyeste HUAWEI TruSleep™ 4.0 avanser søvnsporer, og tilbyr mer presis søvnsporing. I tillegg lar den nye Sleep Breathing Awareness-funksjonen brukere sove med en bedre sinnsro. Det slanke designet sikrer at klokken også kan bæres komfortabelt hele dagen og natten, slik at den føles nesten vektløs på håndleddet under søvn.

HUAWEI WATCH FIT 3 legger til HUAWEI TruSeen™ 5.5 for å forbedre pulsmålingsnøyaktigheten. Algoritmen inkluderer nå en selvlærende funksjon, som optimaliserer måling i scenarier med svake signaler. Kvinner som ønsker en tydelig oversikt over sin månedlige syklus, kan også få en oversikt i den nye kalendervisningen for lettere å tilpasse både trening og kosthold. Den nye funksjonen for symptomregistrering direkte fra klokken letter håndteringen og skaper høy presisjon i kvinnehelsen.

Brukersentrisk opplevelse: Lev smartere og enklere

Fra en enkelt lading alene kan HUAWEI WATCH FIT 3 støtte opptil 10 dagers batterilevetid1for å drive brukere gjennom mer enn en ukes aktivitet. Selv med hyppigere bruk kan den typiske kapasiteten vare i opptil 7 dager. I tillegg lader HUAWEI WATCH FIT 3 raskt, og krever kun 10 minutters lading for nok batteristrøm til å vare en hel dag.

UX-bildet til HUAWEI WATCH FIT 3 har også blitt forbedret som en del av den fullstendige designfornyelsen, og introduserer en splitter ny firkantet UX-stil med rike fargevalg og magasinstil-design med forstørrede fonter. UX-grensesnittet er også designet for å være mer tydelig; for eksempel endres bakgrunnsfargen på Sports Mode nå med hjertefrekvensen, slik at brukere instinktivt kan lese informasjon fra et blikk.

Med den stadig mer varierte livsstilen til unge mennesker, har funksjonene til HUAWEI WATCH FIT 3 også blitt forbedret, og støtter musikkavspilling, fjernutløser og påminnelser (tekstmeldinger, sosiale apper), raske meldinger, vær, assistent og mer.

Neste steg i Huaweis Future of Wearables

I dette nye tiåret med Huawei wearables fortsetter Huawei å lede den globale smartklokketrenden med variert estetisk filosofi. Merkets nylige og kommende bærbare produkter tilbyr både klassisk eleganse i runde former og trendy kulhet i firkantede former, som gjenspeiler individuelle estetiske preferanser og motesmak.

Pris og tilgjengelighet

HUAWEI WATCH FIT 3 er tilgjengelig fra 27.mai. Klokken kommer i fargene Black, Pink, Moon white og Grey nylon. Prisen vil ligge på NOK 1799 – 1949.

Om Huawei Consumer Business Group

Huawei er en global leverandør av løsninger innen informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT). Gjennom vårt engasjement og fokus på kundesentrisk innovasjon og våre solide partnerskap, har vi etablert ende-til-ende-fordeler innen telekommunikasjonsnettverk, bedriftsløsninger, mobile enheter og cloud computing. Huaweis 188 000 ansatte er drevet av å skape maksimal verdi for teleoperatører, bedrifter og forbrukere gjennom å levere konkurransedyktige løsninger og tjenester. Våre innovative produkter, løsninger og tjenester brukes i flere enn 170 land, og betjener over en tredjedel av verdens befolkning. Huawei ble opprettet i 1987, og er et privat selskap heleid av de ansatte.

For mer informasjon, besøk: http://consumer.huawei.com/no

Følg oss på:

Facebook: facebook.com/HuaweiDevice