Gå videre til innhold
HUAWEI WATCH GT 3 Pro og WATCH D er nominert til Global Mobile Awards på den kommende MWC 2023.

Pressemelding -

Den kommende messen Mobile World Congress 2023 (MWC 2023) finner sted i Barcelona, Spania fra 27. februar til 2. mars. Global Mobile Awards (GLOMO Awards), de mest prestisjefylte utmerkelsene i bransjen, vil bli presentert under arrangementet.

I løpet av den siste uken har Global System for Mobile Communication Association (GSMA) kunngjort de nominerte for GLOMO Awards på MWC 2023. Blant nominasjonene finner vi HUAWEI WATCH GT 3 Pro og HUAWEI WATCH D som er nominert til prisene "Best Connected Consumer Device" og "Best Mobile Innovation for the Connected Health and Wellbeing".

GLOMO - De mest prestisjefylte utmerkelsene i bransjen.

MWC er en betydningsfull begivenhet som er anerkjent innen hele den globale mobilkommunikasjonsbransjen, og gir operatører og produktleverandører en global scene for å vise frem sine siste innovasjoner basert på sin forskning og utvikling, samt lansere ny teknologi innen feltet. GLOMO ønsker å fremheve banbrytende innovasjoner og initiativer innen bransjen som har gjort inntrykk på samfunnet ved å tildele dem de mest prestisjefylte prisene innen mobilteknologi.

GLOMO følger en streng utvelgelsesprosess der de nominerte velges av en jury bestående av globale analysemyndigheter, media og eksperter.

HUAWEI WATCH GT 3 Pro nominert for prisen 'Best Connected Consumer Device Award'"

Produktkategorien er en av de mest prestisjefylte innenfor GLOMO, og fokuserer på hardvareutvikling. Den representerer høydepunktet for forbrukerorientert teknisk innovasjon, overlegen design og utmerket ytelse. HUAWEI WATCH GT 3 Pro er nominert på grunn av fordelene den tilbyr forbrukerne i form av mange smarte og nyttige funksjoner og enkel håndtering.

HUAWEI WATCH GT 3 Pro, som er Huaweis flaggskip innen smarte sportsklokker, bruker avanserte materialer for å skape et stilrent, unikt og slitesterkt design. Klokken gir brukerne omfattende helsedata, inkludert hjertefrekvens, oksygennivåer i blodet, søvnkvalitet, stressnivåer, EKG og mer. Med over 100 treningsmoduser fra klatring til skikjøring, oppmuntrer den til en sunn livsstil. I tillegg til flere unike funksjoner, forenkler klokken hverdagen ved at brukeren kan svare på samtaler, få tilgang til viktig informasjon og overvåke helsen direkte på håndleddet.

HUAWEI WATCH D har blitt nominert i kategorien "Best Mobile Innovation for the Connected Health and Wellbeing Award"

Med utviklingen av teknologi blir grensen mellom de fysiske og digitale aspektene av en produkt mer utydelig. GLOMOS kategori "Connected Everything" hedrer bedrifter som er ledende innen digitale transformasjoner i tjenesteutvikling. Innenfor denne kategorien anerkjennes hvordan mobilteknologi kan gi brukere tilgang til høykvalitets helsetjenester gjennom bred innovasjon og fremskritt til en overkommelig pris. HUAWEI WATCH D blir nominert i kategorien "Best Mobile Innovation for the Connected Health and Wellbeing" for sine tjenester som forenkler håndtering av kroniske sykdommer, løsninger og applikasjoner.

HUAWEI WATCH D er den første blodtrykksovervåkende klokken som er lansert av Huawei. Klokken veier bare 40,9 g, som tilsvarer 1/25 av en tradisjonell blodtrykksmåler. Ved hjelp av innovativ mikropumpe og HUAWEI-blodtrykksalgoritmeteknologi kan målefunksjonen minimeres og plasseres i klokken. Dette gjør det mulig å måle blodtrykket hvor som helst, og blodtrykkstrender måles kontinuerlig. Dette er ikke bare verdifullt for de som jevnlig måler blodtrykket sitt, men også en milepæl innen utforskningen av smarte bærbare enheter innen helsevesenet. I tillegg støtter Huawei Watch D også funksjoner som EKG-analyse, daglig helsekontroll og over 70 treningsmoduser – noe som gjør den til en verifiserbar profesjonell helseassistent.

Om Huawei Consumer Business Group

Huawei er en global leverandør av løsninger innen informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT). Gjennom vårt engasjement og fokus på kundesentrisk innovasjon og våre solide partnerskap, har vi etablert ende-til-ende-fordeler innen telekommunikasjonsnettverk, bedriftsløsninger, mobile enheter og cloud computing. Huaweis 188 000 ansatte er drevet av å skape maksimal verdi for teleoperatører, bedrifter og forbrukere gjennom å levere konkurransedyktige løsninger og tjenester. Våre innovative produkter, løsninger og tjenester brukes i flere enn 170 land, og betjener over en tredjedel av verdens befolkning. Huawei ble opprettet i 1987, og er et privat selskap heleid av de ansatte.

For mer informasjon, besøk: http://consumer.huawei.com/no

Følg oss på:

Facebook: facebook.com/HuaweiDevice

Twitter: twitter.com/HuaweiDevice

YouTube: youtube.com/HuaweiDevice

Instagram: instagram.com/huaweiconsumer

Google+: plus.google.com/+HuaweiDevice

Sofia Björnerfors

Pressekontakt Nordic PR Manager Consumer Group +46 (0)739 205 405

Endelig tilgjengelig i Norge: Nå tilbyr Huawei Watch GT 3 Pro EKG-måling

Huaweis nyeste smartklokke, WATCH GT 3 Pro, har fått CE-sertifisering for sin EKG-funksjon og tilbyr nå avanserte helseanalyser.
Oslo, 12.09.22 – Huawei kunne i dag annonsere at deres nyeste smartklokke, WATCH GT 3 Pro, er tildelt CE-sertifisering for den helt nye Huawei EKG-appen [1]. Dette annonseres i kjølvannet av at klokken nylig ble kåret til årets beste smartklokke under EISA Awards.