Spenningsnivået stiger i Hordejakten: Kassen har begynt å telle ned!

Spenningsnivået stiger i Hordejakten: Kassen har begynt å telle ned!

Etter noen dager med intens leting i norsk natur, samt stort engasjement i ulike nettforum, har Horde nå aktivert en nedtelling i skattekassen som er skjult et sted i Norge. Denne nye tvisten legger til ekstra spenning i jakten etter nærmere 1,1 million kroner, et beløp som symboliserer antallet nordmenn med rentebærende kredittkort- og forbrukslångjeld.

I fjor deltok titusenvis av eventyrlystne nordmenn i Hordejakten, og suksessen gjentas nå med enda større engasjement. "Vi ønsket å skape enda mer spenning rundt Hordejakten i år, og med ulike vendinger så håper vi å engasjere folk enda mer i jakten på millionen," sier Alf Gunnar Andersen, daglig leder i Horde.

Deltakerne oppfordres til å holde et øye med Horde-appen, hvor ledetråder om pengekassens plassering blir delt. Ytterligere hint er tilgjengelige gjennom Hordes nyhetsbrev, og for de som ønsker å øke sine sjanser ytterligere, tilbyr Horde Plus-tjenesten tips fra AI-assistenten "Jaktus".

"Hordejakten er ikke bare en skattejakt; det er en mulighet for folk til å komme seg ut i naturen, samarbeide og reflektere over egen økonomisk helse," legger Andersen til. Med over 300 000 brukere har Horde hjulpet mange nordmenn til å få bedre kontroll på økonomien, spesielt de som benytter seg av kredittkort og forbrukslån. "Nå er det i tillegg flott vær i store deler av lander, så hva er vel ikke bedre enn en liten skogstur hvor man kan snuble over en million" sier Andersen

Dette er Horde:
Horde ble etablert i 2018. Selskapet tilbyr en rekke tjenester som gir forbrukere økonomisk oversikt, og bedre kontroll på usikret kreditt som forbrukslån og kredittkort. Med over 300 000 brukere har Horde posisjonert seg som en innovativ utfordrer i det norske finansmarkedet. Gjennom Horde-appen har de som mål å gjøre alle nordmenn til "sjef i egen økonomi". I 2021 startet selskapet en sammenligningstjeneste som hjelper folk å refinansiere dyr gjeld til gunstigere betingelser.

Kristine Thorstensen

Pressekontakt Kommunikasjonsansvarlig +47 47847274