HiKOKI summer favoritter

Sommerens Må-Ha-HiKOKI produkter

Sommeren er kanskje på hell, men det er fortsatt tid for utendørs prosjekter

Hos HiKOKI har vi samlet noen av sesongens innovative og praktiske verktøy, som gjør sommerens oppgaver til en lek. La oss introdusere deg for noen av sommerens hotteste produkter – alle batteridrevne, med imponerende lang driftstid, så du kan fokusere på det som betyr mest.

Forfrisk deg i sommervarmen med vår nye kjøle- og varmeboks UL18DF, rydde opp etter dagens aktiviteter med vår kraftige luftblåser RA18DA eller fyll luft kjapt og effektivt med kompressoren UP18DA. Les mer om nyhetene nedenfor.

UL18DF – din pålitelige følgesvenn for enhver anledning

Oppdag den nye kjøle- og varmeboksen fra HiKOKI – designet for maksimal komfort og bekvemmelighet, perfekt for både utendørsaktiviteter og arbeidsplassen. Gå aldri glipp av en kald drikke eller et varmt måltid med denne allsidige løsningen!

Justerbare temperaturer fra 3°C til 65°C, romslig kapasitet på 24 liter og tilpassede innvendige mål. Tre alternative strømkilder: 18V batteri, AC-adapter (230V) eller DC-12V/24V-adapter for bil, båt og mer.

UP18DA – Gjør oppblåsingsjobbene raskere, enklere og mer presise

Opplev kraften og fleksibiliteten til den batteridrevne kompressoren UP18DA. Denne lette og kompakte kompressoren er perfekt for personbiler, lette lastebiler, traktorer og sykler.

UP18DA har tre funksjoner som gjør den ideell for ethvert scenario: høyt trykk for rask oppblåsing av dekk, høyt volum for oppblåsing eller tømming av båter, madrasser og mer. Integrert LED lys og flere adaptere som gir deg allsidigheten du trenger.
Les mer her

RA18DA – den ultimate løsningen for rask og effektiv rengjøring eller oppblåsing

Opplev kraften og bekvemmeligheten med HiKOKI's luftblåser RA18DA Denne kompakte blåsepistolen ble lansert i fjor, og er designet for å være lett å håndtere, samtidig som den leverer en imponerende ytelse.

Med en driftstid på opptil 19 minutter, kan du utføre lange oppgaver uten avbrudd. Denne allsidige luftblåseren er perfekt for en rekke oppgaver, fra rengjøring av elverktøy til oppblåsing og tømming av oppblåsbare leker.

HiKOKI Roadshow
HiKOKI Roadshow starter 22. august, og det blir en verktøyspekket turné du ikke vil gå glipp av! I løpet av fem uker vil HiKOKI's egen trailer, fullastet med det beste innen verktøy, besøke 21 butikker rundt om i landet.

Det blir rå dagkupp, produktdemonstrasjoner, spennende konkurranser og mye mer. Dette er en unik mulighet til å oppleve HiKOKI-produktene på nært hold og sikre deg gode tilbud. Hold av datoen, og bli med på en actionfylt verktøydag!

SE RUTEPLAN

Ser du etter noe mer? Vi har mange flere spennende produkter som venter på deg.