Vinn en Mercedes SLK leiebil på Rivieraen

Nå kan nye medlemmer i Hertz Bilutleie`s service program, Hertz # 1 Club, vinne en gratis leiebil weekend på den Franske Rivieraen hvor en eksklusiv Mercedes SLK inngår som premie.

Det å kjøre en Mercedes SLK er en bilopplevelse for livet. Skjønnheten, kraften og ikke minst lidenskapen som omgir denne bilen setter en helt egen standard hva angår kjøreegenskaper.

Nå ønsker Hertz å tilby nye medlemmer i Hertz service program, Hertz # 1 Club, en mulighet til å vinne en slik leiebil opplevelse dersom innmeldingen skjer før 31. juli.

- Vi er stolte over å kunne tilby en slik premie. Her er det ikke bare inkludert leiebil, men også fly og opphold for to personer, sier Salgs- og Markedsdirektør Hallvard Nerbøvik i Hertz Bilutleie.

Selv om det trekkes ut én heldig vinner, er alle medlemmene i Hertz # 1 Club garantert en rekke eksklusive fordeler ved neste billeie.

- Som medlem kan kundene nyte godt av egne rabatter og spesialtilbud, enten det er snakk om en liten og billig leiebil, en romslig stasjonsvogn, eller en spenstig sportsbil. Med en egen profil går også bestillingsprosessen og utsjekk av bilen mye raskere, enten bestllingen skjer online eller via vårt Call Center, påpeker Nerbøvik.

Etter tre årlige uttak av leiebiler tilbys det medlemskap i Hertz # 1 Club Gold, som har ytterliggere servicefordeler ved billeie i inn- og utland.

Å melde seg inn gjøres enkelt ved å klikke på # 1 Club knappen på www.hertz.no .