Oppfyll den amerikanske road trip-drømmen i en ekte amerikansk muskelbil

Oppfyll den amerikanske road trip-drømmen i en ekte amerikansk muskelbil

Med biler som Chevy Camaro SS, Ford Mustang GT Premium og Dodge Challenger RT, setter Hertz bilen og kjøreopplevelsen i fokus for den totale ferieopplevelsen.

Det er de tøffeste muskelbilene fra de store amerikanske bilprodusentene som nå har blitt en del av Hertz sin leiebilflåte i USA.

– Mange ser nok på leiebiler som et transportmiddel fra A til B når de er på ferie, sier Salgs- og Markedsdirektør Hallvard Nerbøvik i Hertz Bilutleie. – I disse bilene er det reisen som er opplevelsen, legger han til.

– Dette er biler som de fleste ikke har mulighet til å kjøre, men som mange har drømt om å oppleve. Ved å la kundene reservere den muskelbilen de vil, har de muligheten til å oppfylle en bildrøm, som for eksempel å kjøre Route 66 i en Ford Mustang GT.

Bilene inngår i Hertz sin nye Adrenaline Collection, hvorav alle bilene er utstyr med kraftige V8 motorer på over 370 hestekrefter. Muskelbilene kan bestilles på merke og modell, så den bilen du reserverer er den bilen som står og venter på deg.

– Hertz har alltid satt stor fokus på sikkerhet, og vi tilbyr ikke dette for at folk skal kjøre uforsvarlig. Derimot ønsker vi å bidra med en opplevelse for kunden. Berusende brumming under panseret og adrenalinfremkallende amerikanske biler vil få landeveien i USA til å fremstå enda mer magisk, smiler Nerbøvik.

Prøv Hertz Adrenaline Collection i USA med 15 % rabatt på leier over 3 dager ved bestilling før 15. Juni 2012. Ls mer og bestill på hertz.no.

Hertz Norge har ingen umiddelbare planer om å lansere Adrenaline Collection, men har bestilt omtrent 40 Jeep Wrangler varebiler som vil være tilgjengelige i flåten om kort tid.

Hertz - verdens eldste og Norges største bilutleiefirma - har over 90 års erfaring i leiebilbransjen, med over 8 500 lokasjoner i mer enn 150 land. I Norge har Hertz et riksdekkende nettverk med 170 utleielokasjoner i hele landet. Hertz Norge er følger ISO 14001 på miljø, og ISO 9001 på kvalitet.