Produktnytt fra Happybytes september 2022

Produktnytt fra Happybytes september 2022

Mer data for pengene - 8 GB blir til 10 GB
Happybytes legger på mer data i abonnement som i dag har 8 GB. Fra 1. oktober vil dette abonnementet ha 10 GB ink per mnd. Endringen gjelder både nye og eksisterende kunder. Prisen forblir den samme, kr 198,- per mnd. Abonnementet har fri bruk av tale og meldinger og kan brukes i EU/EØS som i Norge.

Billigere å bruke litt mer data
Hos Happybytes skal det være billig å bruke litt mer data enn planlagt. Fra 1. oktober vil det på alle abonnementer som tilbyr «ekstra data» koste kun kr 19,- per ekstra GB. Abonnement der vi tilbyr «ekstra data» er:

• 2 GB // 10 GB // 1 Om Dagen // 30 GB

Om Happybytes

Happybytes er blant de raskest voksende mobilselskapene i Norge og kombinasjonen av de beste prisene og god kundeservice omfavnes av kundene. Selskapet ble grunnlagt på en enkel filosofi om at «fornøyde kunder er god butikk».

Happybytes leier nettilgang av Telenor og med slogan «Både billig og bra» skal vi levere det beste produktet, til de beste prisene med den beste kundeservicen.