Happybytes lanserer Norges billigste fri data abonnement

Happybytes med Norges billigste Fri Data med frihet og full fart

Flere og flere velger et abonnement med bekymringsfri bruk av mobilen med «Fri Data». Databruken blant norske mobilbrukere øker stadig. Særlig i aldersgruppen «unge voksne». I denne gruppen går samtidig bruken av ordinære samtaleminutter og SMS mye ned. Så hvorfor skal de måtte betale for noe de ikke bruker. Happybytes lanserer derfor Norges billigste Fri Data-abonnement nettopp med tanke på denne målgruppen.

«I motsetning til en samlet norsk mobilbransje setter ikke Happybytes på bremseklossene når vi setter ned prisen. Hos oss får man alltid full fart og selvfølgelig også 5G der det er tilgjengelig. Fri Data uten full fart gir vel ikke all verdens mye mening» uttaler Thomas Sandaker, leder og gründer i Happybytes.

Faktisk er Happybytes det eneste mobilselskapet i Norge som tilbyr Fri Data med fri fart, uten at det koster noe ekstra. Hos andre har man enten satt ned hastigheten (da kun 4G) eller så er prisen betydelig høyere om man ønsker maksimal hastighet og tilgang til 5G.

Det nye abonnement hos Happybytes tilbys i tråd med målgruppens bruksmønster ikke med fri bruk av samtaler og meldinger. For kun kr 348,- per måned kan man bruke ubegrenset med data med full fart opp til 108 GB per måned. Etter det begrenses farten til 3 Mbit/s. Samtaler koster kr 0,48 per min og SMS/MMS kr 0,48 per melding. Abonnementet heter helt enkelt «Fri Data» mens abonnement med fri data og fri bruk av samtaler og meldinger døpes om til «Fri Data +» (kr 398,- per mnd).

«En viktig del av det å være kunde i Happybytes er man skal kunne velge et abonnement som gir den billigste løsningen for sitt bruk. Uten at det skal gå på bekostning av kvaliteten. Hos oss får man full Telenordekning og alltid full fart uten at det koster noe ekstra. I så måte kan vi jo nesten si at vi leverer den beste Telenor-dekningen i Norge» avslutter Happybytes-sjefen.

Happybytes mobil - både billig og bra

Happybytes ble grunnlagt på en enkel ideologi om at det er god butikk å ha fornøyde kunder. Fornøyde kunder forblir kunder. Misfornøyde velger noen andre.

Vi skal gi kundene mer data, billig, uten at man skal ikke behøve å velge enten billig eller bra. Vi skal levere på begge deler. Det blir det happy kunder av.

Happybytes ligger helt i toppen på kundetilfredshet på forbrukerportaler som bytt.no og er ifølge priskalkulatoren på tek.no billigst for alle fra 6 GB og oppover.