Snart tid for nordens største undersøkelse blant kommunikatører

Kommunikatøren er Nordens største undersøkelse blant mennesker som arbeider innen fagområdene kommunikasjon, informasjon og markedsføring. Undersøkelsene gjennomføres årlig av Hammer & Hanborg og kartlegger kommunikatørenes yrkesrolle, trender i kommunikasjonsbransjen og et utvalgt tema.

2011-årets versjon av Kommunikatøren omhandler begrepet "åpen kommunikasjon" og ser nærmere på hvordan vi forholder oss til det nye kommunikasjonslandskapet som vokser fram med krav om åpenhet og dialog. Hvordan påvirkes kommunikatøren og organisasjonsstrukturen? Hvordan kan man benytte åpenhet som er verktøy for å bedre kommunikasjonen, og hvilke risikoer innebærer dette? Hvor transparente er egentlig nordiske bedrifter i dag?

Undersøkelsen går ut 18. januar til 18 000 personer i Hammer & Hanborgs nettverk.

Du går vel ikke glipp av resultatet av undersøkelsen?

Vi inviterer alle som svarer på undersøkelsen samt våre kunder til årets utgave av Kommunikatøren i Oslo (24/3). Der kan du ta del av resultatet av undersøkelsen, høre på interessante og inspirerende foredrag rundt tema og delta på utdelingen av årets priser.

• Arbeidsliv

• kommunikatøren