Invitasjon til frokostseminar om personbildekk

Goodyear Dunlop Norge har herved gleden av å invitere deg til et kort og interessant frokostseminar om dekk.

Tirsdag 14. September fra kl. 08.45 til 11.00

Vi vil her oppdatere den norske motor- og bilpressen på en rekke aktuelle temaer, blant annet

• Finanskrisens effekt på dekkjøperne og dekkindustrien
  • Generelle trender innenfor dekkmarkedet
  • Status på nye EU-regler for merking av dekk, gjeldende fra 2012

Vi vil også benytte anledningen til å presentere to av våre spennende nyheter for kommende vintersesong, både innenfor pigg- og piggfritt. Sistnevnte er en nyhet som kan få stor innvirkning på forbrukernes atferd når det gjelder valg av vinterdekk med eller uten pigg.

Dette blir således et innholdsrikt og interessant miniseminar, der det vil bli gitt anledning til å stille spørsmål direkte til ledelsen i den tekniske avdelingen for de nordiske land innenfor Goodyear Dunlop. Vi vil også være representert ved ledelsen for Goodyear Dunlop Tires Norge AS.

Program:

08:45 Frokostservering

09:00 til 09:45: Finanskrisens effekt på forbrukere og produsenter

Trender innenfor dekkindustrien og forbrukeratferd

09.45 til 10.00: Kaffe og fruktpause

10:00 til 10:45: Presentasjon av nye produkter fra Goodyear Dunlop

10:45 til 11:00: Nye EU-regler for marking av dekk fra 2012-

RSVP: Vi vil gjerne ha en tilbakemelding på hvem som kommer, senest den 7. september- gjerne i form av et svar til: karin_senning@goodyear.com

Kristian Aslaksrud

Country manager

Goodyear Dunlop Tires Norge AS

Goodyear Dunlop Nordic er en forretningsenhet som representerer åtte land i Norden og Baltikum, med hovedkontor i Stockholm. Goodyear Dunlop Nordic består av omtrent 140 ansatte, og en del av produkttestingen finner sted i de nordlige delene av Finland og Sverige. Goodyear- er én av verdens ledende dekkprodusenter.  Goodyear har omtrent 70,000 ansatte og produserer sine produkter på mer enn 60 anlegg i 25 land over hele verden. Dunlop- er en av verdens ledende produsenter av høykvalitets- og ultrahøykvalitetsdekk med en imponerende suksesshistorie innen motorsport. Dunlops omfattende motorsportserfaring har ført til nyskapende teknologier for dekk som produseres for hverdagskjøring. Og Fulda, Sava, Kelly och Debica.

Hvis du vil ha mer informasjon om Goodyear kan du gå til www.goodyear.com. Hvis du vil ha mer informasjon om Dunlop kan du gå til www.dunlop-tires.no eller www.dunlopmotorcycle.eu.

Ledende på utvikling av dekk til alle typer kjøretøyer

Goodyear er én av verdens ledende dekkprodusenter. Selskapet har omtrent 71 000 ansatte og produserer sine produkter på 55 anlegg i 22 land over hele verden. De to innovasjonssentrene i Akron i Ohio, USA og Colmar-Berg i Luxembourg arbeider for å utvikle avanserte produkter og tjenester som setter standarden for bransjen både innen teknologi og kjøreegenskaper. Hvis du vil ha mer informasjon om Goodyear produkter, kan du gå til www.goodyear.com/corporate.