Meldepliktig handel

Meldepliktig handel

Styremedlem Karl-Erik Staubo har den 29. august 2023 kjøpt 12 967 aksjer i Goodtech ASA til kurs kr 10,8537 gjennom sitt heleide selskap KES AS. Etter dette eier Karl-Erik Staubo, sammen med nærstående og kontrollerte selskaper, 1 519 787 aksjer i Goodtech ASA.

Vennligst se vedlagte for ytterligere informasjon.

Denne opplysningen er informasjonspliktig etter markedsmisbruksforordningen EU 596/2014 artikkel 19 og verdipapirhandelloven §5-12.

Goodtech er notert på Oslo Børs, omsetter for ca. NOK 500 millioner og har omkring 300 medarbeidere i Norge og Sverige.

Goodtech er en av Nordens ledende systemintegratorer med dyktige ingeniører og fagspesialister som med sin erfaring og kompetanse bidrar til å effektivisere industrien – hver dag! Vårt samlede kompetansespekter lever opp til ambisjonen om å digitalisere industrien og bedre våre kunders konkurransekraft gjennom å kombinere vår prosess- og løsningskompetanse med ny software, teknologi og optimeringskompetanse.