Gro Fjelstad er ansatt som Head of Product Management hos Geberit.

Geberit styrker teamet

I desember 2020 tiltrådte Gro Fjelstad stillingen som Head of Product Management i Geberit.
«Vi er veldig glade for å ønske Gro velkommen til oss og hun vil styrke vår produkt- og aftersales avdeling med kommersiell kompetanse.», sier adm. dir. Tor Martin Garsjø.

«Jeg gleder meg til å ta fatt på stillingen hvor jeg skal være med å videreutvikle ett selskap som er godt etablert i markedet. Det blir spennende å se hvordan min kommersielle bakgrunn kan være med å bidra på veien videre», sier Gro Fjelstad.

Gro Fjeldstad har erfaring med blant annet kategoristrategi, salg og ledelse. Hun kommer fra stilling som KAM for grossister i Schneider Electric, og har før det vært 10 år i Byggmakker Norge, hvor hun jobbet som kategorisjef og teamleder blant annet for VVS.

Om Geberit

Globalt opererende Geberit Group er en europeisk leder innen VVS-produkter. Geberit har en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik verdiskapning når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 29 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 12.000 ansatte i rundt 50 land, ga Geberit et salg på 3,1 milliarder CHF i 2019. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært med i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Administrerende direktør i Norge er Tor Martin Garsjø

Geberit er ledende innen sanitærteknologi og baderomsporselen, både foran og bak veggen i baderommet.

Den globale aktøren Geberit Group er europeisk markedsleder innen sanitærprodukter. Geberit opererer med en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik merverdi når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 26 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 11 000 ansatte i omtrent 50 land, genererte Geberit salg på 3,1 milliarder CHF i 2023. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært inkludert i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Luhrtoppen 2
1470 Lørenskog