Garmin Wake Tower-høyttalere i Fusion XS-serien

Garmin Wake Tower-høyttalere i Fusion XS-serien

Kompakte 6,5” wake tower-høyttalere med fantastisk lyd, LED-belysning i flere farger, flere monteringsalternativer og mer

Garmin lanserer nye 6,5” Wake Tower-høyttalere i XS-serien fra Fusion® Entertainment, et av Garmins varemerker. De kompakte høyttalerne leverer krystallklar lyd og med LED-belysning i spennende fargetoner for å gi en uovertruffen båtopplevelse. Wake Tower-høyttalerne i XS-serien passer til mange type båter. Høyttalerne er videreutviklet fra tidligere modeller, hvor både forsterkere og høyttalerløsninger er designet for å levere et kompakt og godt lydbilde, også ved høyt volum.

Nyt øyeblikket

Wake Tower-høyttalerne i XS-serien er optimalisert for å levere krystallklar lyd og akustikk, også ved høyt volum. De leveres i et stilig design som er spesialutviklet for bruk i båt.

Mer tid på vannet

Wake Tower-høyttalerne i XS-serien leveres med brukervennlige monteringsløsninger. Via appen Fusion Link™ tilpasses høyttalerne enkelt, med mulighet for å velge preprogrammerte DSP høyttalerprofiler1for å optimalisere lydsystemet ombord.

En uovertruffen lydopplevelse

Med LED-belysning i spennende fargetoner, i fargespekteret rødt, grønt og blått (RGB), løftes lydopplevelsen slik at man kan matche både lyd og stemning. Man kan også styre belysningen via Fusions intuitive, trådløse RGB-fjernkontroll. Lyden kan justeres med Fusions allsidige ARX® fjernkontroll2.

XS-serien leveres med Fusions True-Marine™ standard og 3 års garanti. Høyttalerne er utviklet for å holde maritimt miljø og tøffe værforhold. Wake Tower-høyttalerne er klassifisert i henhold til IP67 for å motstå støv, vann, UV-stråler og salt.

Wake Tower-høyttalerne tilbys i fargene Sports White og Sports Black og selges til veiledende pris på kr. 4 799,-

Om ønskelig kan høyttaler-gitre kjøpes i fargene; Sports White, Sports Black, Sports Gray, Classic White eller Classic Black.

For mer informasjon, les mer på www.garmin.no

1 Med kompatibel Fusion-stereo med DSP

2 Krever kompatibel Fusion-stereo