Garmin kjøper Easyhunt AB

Garmin kjøper Easyhunt AB

Easyhunt AB er en nordisk leverandør av jaktapplikasjoner.
Oppkjøpet er gjort for å utvikle Garmin sitt økosystem av produkter for jakt.

15.02.2022 - Garmin har kjøpt Easyhunt AB, en leverandør av hundesporingshalsband og jaktapplikasjoner for iOS/Android/web i Norden.

”Vi ser at bruken av produkter fra både Garmin og Easyhunt øker i de nordiske landene. Med utviklingen av disse produktene er målet at jegere får etterspurte funksjoner når man er på jakt”, forteller Jan-Åke Arenäs, Managing Director hos Garmin Nordic. “Oppkjøpet av Easyhunt AB vil gi oss muligheten til å tilby en integrert opplevelse for jegere på det nordiske markedet. Vi ser frem til å dele mer informasjon om disse spennende planene i tiden fremover”.

Betingelsene rundt oppkjøpet vil ikke bli offentliggjort.

Om Garmin

Built to last. Tre enkle ord som beskriver våre produkter, vår organisasjon, vår kultur og vår framtid. Som en verdensledende global leverandør av navigasjonsløsninger, etterstrever vi å utvikle førsteklasses produkter for bil, fly, båt, friluftsliv og sport som er en viktig del av kundenes liv. Garmin er et registrert varemerke av Garmin Ltd og tilhørende datterselskaper.