Garmin ECHOMAP UHD2-serien

Garmin ECHOMAP UHD2-serien

Garmin lanserer i dag nye kartplottere i ECHOMAP UHD2-serien. Kartplotterne gir fiskere premiumfunksjoner som Ultra High-Definition-ekkolodd, støtte for Garmin Navionics+ og Garmin Navionics Vision+ sjøkart som tilbyr daglige oppdateringer, et trådløst nettverk for deling av data og kompatibilitet for Garmins prisbelønte sanntidsekkolodd, LiveScope.

Kartplotterne er tilgjengelige i størrelsene 6", 7" eller 9", med en krystallklar berøringsskjerm som kan leses i sollys med knapper. Med ekkoloddet kan fiskeren få rask tilgang til alle funksjonene man trenger for en vellykket dag på vannet, inkludert å zoome inn eller ut på kartet eller raskt bytte mellom forskjellige visninger.

"ECHOMAP UHD2-serien har brukervennligheten og funksjonaliteten som behøves for å møte kravene til dagens fiskere", sier Dan Bartel hos Garmin. "Med det nye ekkoloddet, som er best i sin klasse, og bildene som vises på skjermen kan fiskeren raskt gjøre seg kjent med innsjøen og kjenne fiskeforholdene like godt som lokalkjente i løpet av kort tid. I tillegg gir ECHOMAP UHD2-kartplotteren tilgang til lynrask karttegning og alt-i-ett-funksjonalitet i et stilig design".

Best i klassen

ECHOMAP UHD2-kartplotterne viser krystallklare bilder av fisk og bunnstruktur, og er tilgjengelige i pakke sammen med en Ultra High-Definition GT54UHD- eller GT56UHD-svinger. Dette gir krystallklare ClearVü- og SideVü-ekkoloddbilderog fantastiske, tradisjonelle CHIRP-ekkoloddbilder. Garmin tilbyr 16 varierte fargealternativer for å gjøre det enklere å skille fisk fra struktur basert på egne preferanser og fiskeforhold. Kartplotterne er også kompatible med Garmin LiveScope, slik at man kan se ekkoloddbilder av fisk og struktur i sanntid rundt og under båten ned til 60 meter.

Sjøkart

Merk favorittstedene dine og naviger til neste destinasjon med økt situasjonsforståelse ved hjelp av Garmin Navionics+ og Garmin Navionics Vision+ kartene. Dette er en alt-i-ett-kartløsning med sterke farger og et strømlinjeformet grensesnitt. I tillegg medfølger et 1-års abonnementet med daglige kartoppdateringer med en overlegen kartdekning fra verdens ledende kartleverandør1.

Garmin Navionics+ kartene er utviklet for å hjelpe båtførere med å navigere riktig på sjøen og raskt lede fiskere til stedene der fisken kan gjemme seg. Se farge- og skyggelagte dybdeområder med konturer ned til 0,5 meter, skyggelegging på grunt vann og tilgang til innhold i ActiveCaptain-fellesskapet®, få verdifull innsikt om interessepunkter sammen med anbefalinger og tips og råd fra andre båtfolk.

Med Garmin Navionics+ kartene kan du som har ECHOMAP UHD2, også bruke ActiveCaptain-appen for å dra nytte av Auto Guidance+2 funksjonen på smartenheten din for å få en enda raskere rutekalkulering og forbedret detaljert informasjon om ruten. Når man har valgt start- og ankomststed, tar Auto Guidance+ hensyn til en rekke faktorer - klareringshøyde, kartdata, populære ruter og ønsket dybde - og oppretter deretter en foreslått rute som man kan følge.

Garmin Navionics Vision+ kartene er for deg som vil ha flere premiumfunksjoner i farvannet du fisker og kjører båt. Premiumkart fra Garmin har alle standardfunksjonene som finnes i Garmin Navionics+ og i tillegg også ekkoloddbilder, unike 3D-visninger, høyoppløselige satellittbilder, flyfoto og enda mer.

Del ekkolodd og andre data trådløst mellom enheter

Om man har flere kartplottere ombord i båten og ønsker økt fleksibilitet, kan man strømme ekkoloddbildet trådløst og dele brukerdata, for eksempel veipunkter og ruter, ved hjelp av innebygd Wi-Fi-tilkobling® mellom to ECHOMAP UHD2-enheter. Hvis du allerede har en ECHOMAP UHD eller ECHOMAP Ultra om bord, kan du legge til den nye ECHOMAP UHD2 for å kunne bruke funksjonene for trådløse nettverk som er tilgjengelige i systemet.

Oppdatert design

ECHOMAP UHD2 har et attraktivt design med en stilig og klassisk berøringsskjerm og knapper. Den har også Garmins nyeste intuitive brukergrensesnitt og grafikk som gir et mer moderne utseende. De nye festebøylene med hurtigkobling gjør det enkelt å fjerne enheten fra båten. Den nye ECHOMAP UHD2 på 9" har også en høyoppløselig skjerm med forbedret nøyaktighet, klarhet og synsvinkel sammenlignet med tidligere modeller.

De nye ECHOMAP UHD2-kartplotterne i størrelsene 6", 7" og 9" er nå tilgjengelige til en veiledende pris mellom 9.699,- og 17.199,-. Besøk Garmin.no for mer informasjon om ECHOMAP UHD2-serien og kompatibelt tilbehør.

1 Basert på rapportert salg for 2021

2Auto Guidance+ er kun ment å brukes som et planleggingsverktøy og erstatter ikke sikker navigering