Se avstander i spillet med Approach Z30 lasermåleren - den perfekte partneren til en Garmin golfklokke eller Garmin Golf-appen.

Garmin Approach Z30

Garmin lanserer Approach® Z30, det nyeste tilskuddet i Garmins økosystem av golfprodukter. Lasermåleren leveres med utmerket rekkeviddeytelse og introduserer Range Relay-funksjonen, som sender avstanden til en kompatibel Garmin-smartklokke eller Garmin Golf-appen. Når målet er låst av Approach Z30 vises avstand og en avstandsbue på den sammenkoblede Garmin-enheten. Med en visuell indikasjon av flaggposisjon på greenen, har du sammen med greenkonturer en unik mulighet til å plassere ballen best mulig.

Approach Z30 er designet for å gi golfere en bedre situasjonsforståelse på banen. Den gir raske og presise avstandsavlesninger1, opptil 366 meter unna. Enheten har 6 x zoom, og en funksjon som gjør at den vibrerer når den låser på flagget.

"Golfere vil elske Approach Z30, som sømløst integreres med mange andre produkter i Garmins økosystem. Du trenger aldri å gjette avstanden til flagget, Z30 gir raske og nøyaktige målinger og viser dem på en kompatibel smartklokke eller smarttelefon. Det er også en utmerket frittstående enhet som med sin brukervennlighet og nøyaktighet, gjør den til et eksepsjonelt tillegg for alle som spiller golf", forteller Dan Bartel hos Garmin.

Løft spillet ditt

Golfere på alle ferdighetsnivåer vil glede seg over funksjonene i Z30, som kan hjelpe med å se mer presise avstander og ha tillit til at man velger riktig kølle.

• Nøkkelinformasjon: Se avstand til flagget og til forkant, senter og bakkant av green2.
  • PlaysLike avstandsfunksjon: Justerer avstandsmålingen ved slag i opp- eller nedoverbakke basert på høydeforskjellen fra posisjonen man slår ut.
  • Garmins økosystem: Få mest mulig ut av Range Relay-funksjonen ved å pare Approach Z30 med Garmin Golf-appen eller populære smartklokker som Approach S70, Approach S62, Approach S42, fēnix®7-serien, epix-serienÔ (Gen 2), MARQ® (Gen 2) Collection og mer.
  • Turneringsmodus: En synlig indikatorlampe viser konkurrentene at enheten er i turneringsmodus og bare gir data som er innenfor spillreglene.
  • Magnetisk feste: Oppbevar lasermåleren på egnet sted når du kjører golfbil. Det medfølger også en praktisk bæreveske med en karabinkrok, slik at den kan henge fra en golfbag.
  • Finn min Garmin: Om du har glemt hvor du har lagt Approach Z30 lasermåleren kan du bruke en funksjon gjennom Garmin Golf-appen for å se den sist kjente plasseringen.

Approach Z30 er vanntett i henhold til IPX7-standard, slik at den tåler regn, vind og sollys. Lasermåleren har også et utskiftbart batteri med batteritid som er beregnet for opptil ett års golfspill.

Bli Garmin Golf-medlem

Garmin Golf-appen gir ikke bare spillerne premiumfunksjoner på Approach Z30, men også tilgang til et Garmin Golf-medlemskap (kr. 99,- / måned eller kr. 999,- / år) hvor brukerne også får tilgang til Green Contour Data. Med disse dataene kan man se hellingsretningen på greenen, på utvalgte baner, fra telefonen eller Garmin-enheten. Ved hjelp av denne informasjonen kan golfere se hvordan ballen vil rulle etter nedslag, hvilken side av flagget det er best å putte fra og hvordan man kan planlegge spillet best mulig.

Approach Z30 er tilgjengelig på lager. For mer informasjon og pris, les mer på Garmin.no

1 Avstandene er nøyaktige innenfor en meter.

2 Når du er koblet til Garmin Golf-appen eller en kompatibel Garmin-enhet.