Black Panther – en spesialutgave av aktivitetsmåleren vívofit jr. 3 for barn

Black Panther – en spesialutgave av aktivitetsmåleren vívofit jr. 3 for barn

Garmin lanserer en ny aktivitetsmåler for barn1 - Black Panther – special edition vívofit® jr. 3. Med denne spesialutgaven kan barnet følge med på sin daglige aktivitet, delta i vennskapelige utfordringer, ta del i spennende Marvel Avengers app-eventyr2og mer. Det nye Black Panther designet leveres med urskive med karakterer fra Avengers som hyller den mektige kongen og hans folk i Wakanda. Aktivitetsmåleren er robust og vanntett3, har en klar fargeskjerm og batteritid på opptil ett år. Med det kan barnet leke og være aktiv uten å tenke på batteritid og behov for lading.

Black Panther – special edition er fullspekket med foreldrestyrte funksjoner og er utviklet for at barna skal ha det gøy, motiveres til å være aktive og lære seg klokken.

Designet for eventyr

• Registrerer skritt, søvn og viser daglige anbefalinger for aktivitet.
  • Ved å nå de daglige anbefalte aktivitetsminuttene låser klokken opp nye app-eventyr, spill og ikoner i appen Garmin Jr.TM hvor barnet kan oppleve spennende øyeblikk sammen med sine favorittkarakterer fra Black Panther og Marvel Avengers. Barnet kan også samle poeng som gjør at man kan få flere bilder av Avengers.
  • Under tidsstyrte aktiviteter kan barnet følge antall skritt og beregnet distanse under lek eller trening, hvor de senere kan se sine aktiviteter i appen Garmin Jr.
  • Med Toe-to-Toe™ skrittutfordringer kan barnet konkurrere i vennskapelige utfordringer mot venner og familie som bruker en kompatibel Garmin enhet.
  • Rask tilgang til barnets nødkontakter med widgeten ICE (in case of emergency).
  • 1 års batteritid. Enkelt batteribytte.

Foreldrestyrt applikasjon

Benytt appen Garmin Jr. Appen på en kompatibel smarttelefon for å se barnets aktivitet, søvn, utførte oppgaver og mer. Appen kan også benyttes for å dele ukesvise og daglige oppgaver, samt skjemalagte varsler som vises som ikoner på skjermen slik at barnet kan oppmuntres til ulike oppgaver. Når oppgaven er utført får barnet virtuelle mynter som kan byttes med avtale belønninger. I tillegg kan man i appen aktivere ”barnemodus” slik at barnet får begrenset tilgang til å se sine oppgaver og ulike app-eventyr.

Black Panther – special edition vívofit jr. 3 er designet for å sitte bekvemt på små håndledd og selges til veiledende pris på kr. 999,-

1 Les mer om klokkens nøyaktighet ved aktivitetsmåling på www.garmin.no

2 Appen Garmin Jr. må lastes ned på foreldrenes kompatible smarttelefon og være tilkoblet med vívofit jr. 3

3 Les mer på Garmin.com/waterrating