2021 Garmin Health Awards

2021 Garmin Health Awards

Garmin meddeler i dag at søknadsmuligheten for 2021 Garmin Health Awards er åpnet. Her premieres de mest innovative og fremgangsrike løsningene for å utnytte funksjonaliteten i Garmins produkter innen helse- og wellnessprogram. Vinnerne, som kåres i tre kategorier, vil bli presentert under 2021 Garmin Health Summit i Lisboa den 28-29. Oktober. Hver vinner vil motta 50 Venu® Sq Garmin smartklokker til en beregnet verdi av cirka 115.000.- kroner.

”Innen Garmin Health tror vi at kraften i et økosystem som kombinerer fysiologiske data med tredjepartsløsninger skaper langsiktige fordeler”, forteller Jörn Watzke som er senior direktør for det globale B2B-teamet hos Garmin.
”Vi gir foretak de verktøyene, og den fleksibiliteten, som kreves for å skape innovative og meningsfulle løsninger ved å benytte våre smartklokker og programvareløsninger. Vi er stolte av å kunne honorere de mest lovende programmene som finnes i verden med vår pris for Most Innovative Solution”.

Vi oppmuntrer til å søke til Most Innovative Solution i disse tre kategoriene:

• Helse- og sykepleie: Inkluderer digitale helseløsninger, eldreomsorg, pediatri, forskning og andre initiativ innen helse og sykepleie.
  • Forsikring: Inkluderer løsninger for forsikring eller nytegning av forsikring, dynamiske forsikringsløsninger, kvinnehelse, BAM eller andre forsikringsrelaterte initiativ.
  • Engasjement: Inkluderer løsninger for treningsplattformer, bedriftshelsetjeneste, kundelojalitet eller andre aktivitetsbaserte initiativ.

I programmene skal Garmin smartklokker, aktivitetsmålere eller smartvekter benyttes. Søknadene vil vurderes utfra nytteverdi for forbruker, kundepotensiale, unikhet, innovasjon og prestasjon. De enkelte løsningene kan kun ansøkes i en kategori, men flere løsninger kan benyttes.

Søknadene tas imot mellom 8 juni og 31 juli 2021. I september kontakter vi de som vurderes som finalister, for at de skal få presentere sin løsning for et ekspertpanel som er fungerende jury for 2021 Garmin Helth EMEA Summit i Lisboa. Juryen består av representanter fra forsikring-, helse- og fitnessbransjene. De vil vurdere løsningene og programmene som presenteres den 28-29 oktober. Vinnerne vil bli presentert samme helg.

For mer informasjon om konkurransen og søknadsprossessen, les mer her.

Om Garmin Health

Garmin Health tilbyr tilpassede bedriftsløsninger hvor Garmin sin omfattende produktportefølge av smartklokker og høykvalitative sensordata kan benyttes innen bedriftshelsetjeneste, folkehelse og pasientovervåking. Som en del av et globalt foretak som designer, utvikler og leverer produkter internasjonalt, kan Garmin Health støtte sine kunders behov innen handel og logistikk gjennom å samarbeide med pålitelige partnere.