Fujifilm lanserer ny app for “instax mini Link”

Fujifilm lanserer ny app for “instax mini Link”

-Samarbeid mellom Nintendo Switch og “instax mini Link”
-Printer fra mange ulike spill som Animal Crossing: New Horizons, Super Mario og New Pokémon Snap

TOKYO, 22. april 2021 – Fujifilm Corporation (President: Kenji Sukeno) har gleden av å presentere et samarbeid mellom den populære spillkonsollen Nintendo Switch og smartphone-printeren “instax mini Link” (Link), som gir deg en helt ny print-opplevelse der du kan printe bilder fra spillverdenen.

Den nye tilhørende smarttelefon-appen*1 for Link gir deg mulighet til å printe ut en spillverden fra Nintendo Switch.

Det er mange øyeblikk der man ønsker å ta screenshot – slik som et ikonisk øyeblikk i Animal Crossing: New Horizons, minnet av å endelig klare en level i Super Mario eller de beste bildene av karakterer og møter med sjeldne figurer i New Pokémon Snap*2.

Ved å gjøre bildene og videoene tatt på Nintendo Switch om til instax prints med Link og den tilhørende appen, og lagre de som en samlekolleksjon eller henge de opp på veggen, kan man føle seg nærmere spillverdenen med alle karaktererene – og på den måten få enda større glede med spillet.

Den tilhørende smarttelefon-appeninstax mini Link for Nintendo Switch gjør det mulig å printe ut screenshots fra spillet på din Nintendo Switch. Det gjør du ved å bruke Link, som via en enkel funksjon leser QR koden vist på din Nintendo Switch. Den tilhørende appen vil bli lansert 30. april 2021 på samme dag som den nye programvaren New Pokémon Snap for Nintendo Switch blir tilgjengelig. New Pokémon Snap er et spill der du kan finne mange ulike Pokémon og ta screenshots mens du observerer alle ansiktsutrykkene og bevegelsene du vanligvis ikke ser. Den tilhørende appen tilbyr en helt ny opplevelse ved at du kan glede deg over å printe de beste screenshotsene fra spillet som instax prints gjennom Link.

Designet på den tilhørende appen kan velges fra tre forskjellige populære spill; Animal Crossing: New Horizons, Super Mario og New Pokémon Snap, og lar deg ha det moro med appens funksjoner mens du lever deg inn i spillverdenen. I tillegg har også “Frame Print“, en av de populære funksjonene i Link appen som lar deg printe bilder med ulike design, de samme tre typene spilldesign å velge mellom. Slik kan du printe med rammer designet ut i fra ditt yndlingspill. Den tilhørende smarttelefon-appen kan lastes ned gratis av alle, inkludert de som allerede bruker andre utgaver av Link.

Eksempler på rammedesign

I tillegg er en ny farge, “Ash White (Red&Blue)“, lagt til i Link-kolleksjonen for å feire dette samarbeidet*3. Med populære Ash White som grunnfarge, blir looken matchet med Nintendo Switch ved å gjøre utskrifts-delen rød samt legge til blått rundt av/på-knappen foran på printeren.

Den nye fargen “Ash White (Red&Blue)“ blir lansert som en egen printer, og et spesial bundle-kit med silikon-case designet med den populære karakteren Pikachu blir også tilgjengelig. Alt dette for å feire utgivelsen av New Pokémon Snapden 30. april. Det spesielle bundle-kitet vil bli lansert i et begrenset opplag.

Om kampanjen

Verdien og begeistringen som er helt unik for instax, blir appelert til ved å bruke slagordet “Game on. print your hero“ i online kanaler, sosiale medier og i butikker - slik at man kan lagre morsomme opplevelser i spillet i en fysisk form, som varer i lang tid.

*1: En gratis app som er kompatibel med Android-mobiler og iPhones. Appen kan lastes ned fra Google Play for Android telefoner og App Store for iPhones.

Android og Google Play er varemerker eller registrerte varemerker fra Google Inc. iPhone og App Store er varemerker fra Apple Inc. iPhone varemerket er brukt i Japan under lisens fra iPhone Co., Ltd.

Det er noen land og regioner der man ikke kan laste ned den tilhørende smarttelefon-appen instax mini Link for Nintendo Switch.

*2: ©2021 Pokémon. ©1995-2021 Nintendo/Creatures Inc./GAME FREAK inc.
©1999 Nintendo/HAL Laboratory, Inc.
Utviklet av BANDAI NAMCO Studios Inc.

*3: Den tilhørende smarttelefon-appen instax mini Link for Nintendo Switch kan bli brukt ikke bare med fargen “Ash White (Red&Blue)” printer, men også med nåværende kolleksjon “Ash White”, “Dusky Pink” and “Dark Denim”.

1. Produktnavn

(1) Tilhørende app instax mini Link for Nintendo Switch

*Denne appen kan bli lastet ned gratis av alle, inkludert de som bruker andre utgaver av Link

(2) Smarttelefon-printer “instax mini Link Ash White (Red&Blue)”

(3) Smarttelefon-printer “instax mini Link Ash White (Red&Blue)”

Spesial bundle-kit med Pikachu-designet silikon-case

2. Lanseringsdato

(1) Tilhørende smarttelefon-app instax mini Link for Nintendo Switch: 30. april, 2021

(2) Smarttelefon-printer “instax mini Link Ash White (Red&Blue)”: 30. april, 2021

(3) Smarttelefon-printer “instax mini Link Ash White (Red&Blue)” Spesial bundle-kit med Pikachu-designet silikon-case: Forhåndsbestilling fra 30. april, 2021

3. Pris

Last ned gratis for (1)

Åpen pris for både (2) og (3)

4.Hovedfunksjoner i tilhørende app

(1) Switch Direkt Print funksjon

Denne funksjonen lar deg printe screenshots fra spillet (bilder/video) på Nintendo Switch med Link ved hjelp av en enkel funksjon som leser QR koden vist på Nintendo Switch.

①Velg et screenshot fra albumet på Nintendo Switch.

②Vis QR kode.

③Åpne appen instax mini Link for Nintendo Switch

④Koble til din smarttelefon ved å scanne QR kode etter å trykke på ”Switch Direct Print”-knappen.

⑤Send screenshot til smarttelefon ved å lese QR kode nummer 2.

⑥Print!

(2) Velg mellom 3 karakterer på den tilhørende appen.

Designet på den tilhørende smarttelefon-appen kan velges fra tre populære spill, Animal Crossing: New Horizons, Super Mario og New Pokémon Snap, og lar deg oppleve appens funksjoner mens du lever deg inn i spillverdenen.

(3) Print bildene dine med mange ulike Nintendo karakter-maler

“Frame Print”, en av de populære funksjonene til Link, lar deg printe bilder med ulike design, og har også de tre samme typene spilldesign. Det gir deg mulighet til å oppleve printing med design-rammene fra dine favorittspill.

For spørsmål om informasjon i denne pressemeldingen, vennligst kontakt:
Media Contact:
FUJIFILM Holdings Corporation Corporate Communications Division Public Relations Group
TEL:+81-3-6271-2000
Customer Contact:
Please contact your nearest Fujifilm office.
For information on Fujifilm subsidiaries and distributors, please access the following website.