Aloe Body Wash, ren glede

En effektiv, men mild rengjøring for hele kroppen som ikke tørker ut. Forevers Aloe Body Wash får hjelp av Aloe vera, arganolje og jojobaestere til å opprettholde hudens fuktighetsbalanse.

Huden utsettes for påkjenninger hver dag, å vaske seg burde ikke være en av dem. Manga såper fjerner hudens naturlige oljer og gjør den tørr og ru. I Aloe Body Wash lar vi derfor botaniske stoffer pleie og tilføre fuktighet.

Fuktighetsgivende ingredienser

Med sine hudpleiende egenskaper er Aloe vera et perfekt grunnlag for Aloe Body Wash. Her har den selskap av mykgjørende arganolje, en lett olje som absorberes raskt av huden og får den til å føles glatt. Hydrolyserte jojobaestere og arnikablomstekstrakt bidrar til å myke opp og tilføre huden fuktighet. Antioksidanten vitamin C pleier og gir huden næring.

Inspirasjon fra naturen

Rengjørende stoffer fra kokos gir Aloe Body Wash et rikt skum som lett skylles av uten å tørke ut huden. Duften fører tankene til skog, rav og friske urter, noe som passer både for kvinner og menn. Om duften er hentet fra skogen, så er fargen inspirert av havet, en dyp blågrønn nyanse som kommer fra kobberklorofyll.

Daglig rengjøring

Hun, han, gammel, ung, tørr eller fet hud – Aloe Body Wash passer for alle hudtyper og er så mild at hele familien kan bruke den hver dag.

Anbefalt kundepris 265 kr.

Ønsker du å teste produktene? Kontakt vår Marketing Coordinator Malin Målaskog. La oss gjerne vite om du ønsker å skrive om produktene våre, så hjelper vi til med å spre det i de sosiale kanalene våre, der vi har 140 000 følgere!

• Skjønnhet

• forever
  • skincare
  • aloevera

Forever er et av Skandinavias største direktesalgsforetak innen helse- og hudpleieprodukter. Vi startet i USA i 1978 og har i dag virksomhet i vel 160 land. Vår visjon er å tilby mulighet for et rikere liv, både ved økt velvære med produktene våre, og ved personlig utvikling gjennom forretningsmuligheten. Vi utvikler først og fremst produkter innen kosttilskudd, trening, hud- og hårpleie. Det ligger i tiden å ta ansvar for egen helse, og vi ser at stadig flere mennesker interesserer seg for sunnere alternativer.