Blogginnlegg -

Fruktig mocktail med mango

Unn deg litt luksus med vår Aloe Mango mocktail. Tropisk smak av solmoden mango med et friskt innslag av appelsin og lime. Skål!

Det er lett å forstå hvorfor mango kalles kongen av frukt. Den kan sette en piff på både desserter, salater og middagsretter. Her forgyller den en herlig, frisk mocktail. Mangoen er både syrlig og søt, og i selskap med appelsin og lime er det godt å tilsette litt honning for å balansere syrligheten.

Trikset for å gi denne drinken et skikkelig løft er vår egen Forever Aloe Mango. Forever Aloe Mango består av den fineste innergeleen fra håndplukket Aloe vera av høyeste kvalitet og inneholder vitamin C, som blant annet bidrar til å motvirke tretthet og utmattelse.

Ingredienser (2 porsjoner)

• 2 dl is
  • 2 dl appelsinjuice
  • 1 ss limejuice
  • 1 dl frossen mango
  • 1 ts Forever Bee Honey (eller etter smak)
  • 2 dl Forever Aloe Mango
  • 1 lime

Ha alle ingrediensene, inklusive isen, i en mikser. Bland til det blir flytende. Hell i fine glass og legg en skive lime på toppen. Nyt!

Anbefalt kundepris 339 kr.

Ønsker du å teste produktene? Kontakt vår Marketing Coordinator Malin Målaskog. La oss gjerne vite om du ønsker å skrive om produktene våre, så hjelper vi til med å spre det i de sosiale kanalene våre, der vi har 140 000 følgere!

• Helse, dietter

• aloevera