Kjøpsutbytte 2020

Kjøpsutbytte 2020

Felleskjøpet Rogaland Agder besluttet i årsmøtet før påske å disponere 22,2 mill. kr. til kjøpsutbytte for sine medlemmer.

Tekst: Aasne Aasland | Foto: May Linda Schjølberg

Det betyr at du som medlem vil få 1,25% kjøpsutbytte av ditt netto varekjøp over kr 20 000 på bonusvarer som er registrert på din konto i FKRA i 2020. Det vil også bli utbetalt 1,25% på innlevert korn og såkorn i 2020.

Kreditnota vil bli sendt ut i løpet av denne og kommende uke. Er du registrert som forhandlerkunde vil din kreditnota bli sendt til din forhandler. Merk at kjøpsutbytte blir overført til din kjøpskonto ihht dine betingelser som står på kreditnotaen.

Vi ønsker dere alle en fortsatt god våronn!

Aasne Aasland

Markedssjef, landbruk 90762712