Gladmat Partner 2021!

Gladmat Partner 2021!

Vi er stolt samarbeidspartner med Gladmat 2021! Felleskjøpet er en viktig aktør for lokal og regional matproduksjon og vi tror på den norske bonden, lokal matproduksjon, foredling og gode matopplevelser!

Tekst: Aasne Aasland Foto: Anne Linn Olsen

Gladmat er en av de viktigste formidlerne av matkultur og et flott utstillingsvindu for måltidsnæringen i Stavangerregionen, samtidig en arena for læring og kunnskapsutveksling som bidrar til rekruttering i matnæringen.

Husk Gladmat sine festivaldager som starter 30. juni til 3. juli!

«Gladmat gir oss som bedrift muligheten for å vise vår posisjon i verdikjeden fra «jord til bord». Gladmat setter også fokus på lokal mat og stolthet med tanke på å produsere god norsk mat.»

Per Harald Vabø, Adm.Dir.

Aasne Aasland

Markedssjef, landbruk 90762712