Tom Borthen styreleder for Finja Betong AS

Tom Borthen styreleder for Finja Betong AS

Vi har gleden av å informere om at styreleder for Finja Betong AS er Tom Borthen, tidigere administrerende direktør i Løvenskiold Handel.

Med bred styreerfaring fra handels- og byggevarebransjen og med ledende posisjoner i Maxbo, Malia og Løvenskiold Handel har Tom en strategisk og operativ erfaring fra alle nivåer innen kjededrift og butikkdrift. Han var en sentral drivkraft ved etableringen av MAXBO 1995 og har siden ledet kjeden og er sterk på forretningsutvikling og kulturbygging. Siden 2014 har han drevet sin egen virksomhet, BORTHEN Gruppen A.S. / Borthen Consulting, innenfor rådgivning, management for hire og eiendomsutvikling.