Tekstiltrukne veggpaneler som demper akustikk.

Ny vegg på 1-2-3

I august lanserer Fargerike nye veggpaneler. I samarbeid med Storeys. Tre unike og lekre design er utviklet for kjeden. De vakre kolleksjonene gir mange muligheter til å skape nye design til veggflater og rom.

Panelene til vegg gir mange spennende muligheter for å designe rom på en helt annen måte en før, forteller kreativ leder Tale O. Henningsen. Det beste av alt, de er utrolig enkle å bruke. Her kan alle «DIY lovers» gå litt bananas fortsetter hun.

Fargerike har sammen med Storeys valgt ut tre ulike kolleksjoner for å tilby noe for enhver smak:

Spiler

Spiler gir et strømlinjet og moderne formspråk i tillegg til å bryte romklang. Disse panelene er virkelig en favoritt i tiden. Tidligere har en utfordring vært at tilsvarende produkter er tunge og krever mye verktøy. Nå er de lette, kan settes sammen som et byggesett og gi langt flere muligheter. Det beste av alt, de krever ikke spesialverktøy – en god tapetkniv holder langt. Panelene kan settes på kjøkkenøyer, hele vegger (både vertikalt og horisontalt), eller hva med en sjakkrutet vegg? De tre ulike fargene i eik, sort og valnøtt gir mange muligheter. Filten spilene sitter på gir også en bedre romklang, så her får en både enkelhet, design og funksjon i ett!

Tredekor

De nye vakre håndlagde tredekorplatene i tre ulike mønstre gir en helt unik finish. Resirkulert teak er satt sammen i disse tre ulike mønstrene: Chevron, Hexagon og Colorado.

Chevron skaper et sikksakk mønster, mens Hexagon skaper med sine seks sider en følelse av noe evig, og Colorado ivaretar det klassiske preget med horisontale eller vertikale striper. Hver plate vil være unik da treets egenfarge vil spille inn. Dekorene er i en z-form, slik at skjøter ikke vises og man får en sømløs overflate. For å få det opp på vegg så er det kun måleverktøy, sag og monteringslim som skal til!

Tekstiltrukne plater

Til slutt har vi tekstiltrukne plater i firkanter og hexagon. Det er fem ulike farger å velge mellom. Tekstilet er i en tidsriktig velour og gir veggen et mykt sofistikert preg. Både tekstil og polstring er laget av 100% resirkulert materiale, som gir god lyddemping. Det eneste du trenger til disse er en slett vegg hvor den dobbeltsidige tapen bak platene festes.

Kolleksjonene gir utallige muligheter. Det beste av alt er de kommer i mindre forpakninger og gir anledning til å kjøpe akkurat det du trenger.

Lyst til å se mer? Kom innom en Fargerike-butikk og få inspirasjon til ditt drømmerom!