​Flere selvstendige banker velger Entercard som sin kredittpartner

​Flere selvstendige banker velger Entercard som sin kredittpartner

En sammenslutning av norske banker De samarbeidende sparebankene (DSS) har valgt å fortsette samarbeidet med Entercard. Det er totalt åtte sparebanker i DSS AS som vil tilby sine kunder kreditt-tjenester i samarbeid med Entercard. 23 0000 kunder har allerede et Master Card Gold gjennom dette partnerskapet.

Etne Sparebank, Flekkefjord Sparebank, Haugesund Sparebank, Lillesands Sparebank, Luster Sparebank, Skudenes & Aakra Sparebank, Søgne og Greipstad Sparebank og Voss Sparebank er alle samarbeidspartnere i DSS som EnterCard nylig har tegnet en ny kontrakt med.

-Vi er glade for å kunne fornye vårt langvarige samarbeid med EnterCard. Med dette har våre kunder tilgang til et fullverdig kredittkort som kan benyttes i inn- og utland, uttaler daglig leder i DSS AS, Kurth Stensletten.

-Vi gleder oss til å fortsette samarbeidet med disse åtte sparebankene. Med vår internasjonale spisskompetanse på analyse, kreditt og digitale tjenester og DSS sin lokalkunnskap om kundenes behov kan vi skape moderne og konkurransedyktige tjenester sammen, uttaler Freddy Syversen konsernsjef i EnterCard Group AB.

Entercard Group er et skandinavisk selskap som leverer smarte betalings- og finansieringsløsninger til 2 millioner kunder. EnterCard ble etablert i 2005 som et joint venture mellom Swedbank og Barclays Bank. Vi tilbyr kredittkort og forbrukslån tilpasset kundenes behov, både i samarbeid med banker, organisasjoner og forhandlere, og gjennom vårt eget forbrukermerke re:member. EnterCard har 450 ansatte fordelt i Stockholm, Oslo, Trondheim og København.