Årets produkt 2020: Playstation 5!

Elkjøp har sammen med kundene sine kåret «Årets produkt 2020», her er topp ti-listen!

Engasjementet har vært høyt da de mest populære produktene som ble lansert i fjor skulle stemmes frem. Ikke overraskende stakk PS5 av med seieren.

- Dette har vært veldig moro, og det var ekstra gøy å se engasjementet til kundene våre da vi ønsket hjelp med å stemme frem «Årets produkt», gjennom vår kundeklubb og vår Facebook-side. Vi vet at mange av våre produkter har vært til glede både til underholdning og til ren nødvendighet under pandemien, og her ser vi hva som har vært favorittene gjennom tiden vi også sto i før jul, forteller Thomas Brandsnes, som er Head of Sales i Elkjøp Norge.

Her er en oversikt over produktene som ble lansert i fjor, og som er stemt frem av Elkjøps kunder som favorittene i 2020:

Årets Husholdningsprodukt

254400 Macbook Pro M1

• årets produkt 2020
  • ps5

Elkjøp er Nordens største handelsforetak innen forbrukerelektronikk og omsatte varer og tjenester for over NOK 41 milliarder i regnskapsåret 2019/20. Driftsresultatet var NOK 1.459 millioner.

I Norge har vi i dag 154 butikker fordelt på egeneide butikker og Franchiseeiere.

I Elkjøp Norge er vi 4100 ansatte i Elkjøp-konsernet, som er eid av britiske Dixons Carphone - en av Europas største forhandlere innen forbrukerelektronikk.

Konsernet har etablert detaljvirksomhet i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island, Grønland og på Færøyene.