Høyteknologisk og prisgunstig - DEEBOT 900 fra ECOVACS ROBOTICS

De tekniske egenskapene til støvsugeroboter blir stadig viktigere. For å skaffe deg den nyeste teknologien måtte du betale dyrt. ECOVACS ROBOTICS, spesialisten for innovative husholdningsrobotter, lanserer nå en pris gunstig støvsugerrobot med høyteknologiske funksjoner. DEEBOT 900 er nå tilgjengelig i butikker for veil. pris NOK 4 999,-

DEEBOT 900 den nyeste støvsugerroboten fra ECOVACS ROBOTICS er ideell for alle typer rom takket være en rekke intelligente rom- og hindringsdetektorsensorer. Utstyrt med toppmoderne laserteknologi skanner roboten miljøet sitt og skaper et virtuelt kart på smarttelefonen. På denne måten bestemmer roboten den mest effektive rengjøringsbanen og støvsuger boarealet spesielt grundig. Med DEEBOT 900 tilbyr ECOVACS toppteknologi til en gunstig pris. "Vi ønsker at alle skal kunne bli overbevist om kvaliteten og effektivitet til våre enheter", sier Andreas Wahlich, daglig leder Europe of ECOVACS ROBOTICS.

Tallrike funksjoner for grundig rengjøring
Bare et trykk på knappen og DEEBOT 900 starter sitt arbeid. Etter at roboten har skannet sitt miljø i første trinn, kan det visuelle kartet nås i ECOVACS-appen. Rengjøringsområder kan da velges, rengjøringstid bestemmes og virtuelle vegger tegnes - selv når du er på farten. Takket være sanntidskartlegging, gjenkjenner D900 også nye eller omorganiserte møbler direkte og justerer kartet tilsvarende.

DEEBOT 900 leveres med to sugekropper som kan endres raskt og enkelt i noen få enkle trinn. Direct suction mode er spesielt egnet for å suge opp (dyre) hår. En dyp rengjøring er sikret av børstefeste, som er spesielt egnet for tepper. Roboten kan også komme over terskler og tepper opp til 1,8 centimeter i høyden.

Enkel å bruke
Under utviklingen av D900 var fokuset på høy brukervennlighet. Enheten og appen kan derfor brukes intuitivt. Takket være OTA-Update (Over-the-Air) er roboten alltid oppdatert. Brukerne er informert om nye funksjoner via ECOVACS app og kan laste ned og bruke dem direkte via WLAN på DEEBOT 900.

DEEBOT 900 fra ECOVACS ROBOTICS er nå tilgjengelig i butikker for veil. pris NOK 4 999,-

Tekniske detaljer

Modell DEEBOT 900
Price veil. pris NOK 4 999,-
Dust container capacity 350 ml
Weight 3,5 kg
Noise level 67,5 dB
Duration 100 min.
Charging time Ca. 4 hours.
Suction options Main brush & direct suction
Surface covering Hardfloor & carpet
App control Yes
Smart mode Systematic cleaning path with map
Virtual map Yes
Setting virtual walls Yes
Max. overcoming of thresholds 1,8 cm

ECOVACS ROBOTICS:

The ECOVACS Group was established in 1998 by founder and president Qian Dongqi. Originally founded as an electronics manufacturer, the ECOVACS Group extended ist business in 2006 by establishing ECOVACS ROBOTICS, a company specializing in the research and development, design, manufacture and distribution of household robots. Under the motto of "Live Smart. Enjoy Life", ECOVACS ROBOTICS seeks to offer innovative products that relieve customers of their daily chores, making their lives easier and more enjoyable.

• Data, telekom, IT

• ecovacs robotics
  • deebot 900
  • støvsugerrobot

EET Europarts har i dag rundt 500 ansatte i 24 land. Vi har mer enn 26 år i bransjen og har oppnådd en vekst vesentlig høyere enn gjennomsnittet. Er i dag den største pan-europeisk distributør av deler og tilbehør til datamaskiner og skrivere.

EET Europarts er distributør for en rekke ledende merker som HP Inc., Hewlett Packard Enterprise, Lenovo, MicroConnect, MicroBattery, Ubiquiti Networks, HP Procurve, Cisco, Synology, Qnap, B&O Play, Loewe, Podspeakers, Kensington, tado, Apple, eSTUFF, Incipio, Griffin, MicroSpareparts Mobile, Axis, Hikvision, Bosch, MicroView, Milestone, NEC, Philips, EPSON, VivoLink, Airtame, Zebra, Honeywell, Star Micronics, Datalogic, Datamax og mange flere.

Roger Wollan

Sales Manager Consumer Electronics 22 91 95 26